Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af indretnings og privat boligstylings virksomhed - virksomhedsform og moms?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 18
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i startfasen af, at starte en boligindretnings/stylings virksomhed

Mit produkt vil være at tilbyde stylingsrådgivning og lave indretning hos private og virksomheder. Jeg forventer, at omsætte for over 50.000

Påtænker at starte en enkeltmandsvirksomhed. I starten vil det primært være styling/indretning, men senere påtænker jeg webshop og reklameindtægter fra blog.

1. Vil jeg skulle momsregistreres i starten, eller hvordan ser skat på rådgivningsopgaver?

2. Vil min virksomhedsregistrering skulle ændres når jeg begynder salg/reklameindtægter?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46484
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

dy skal momsregistrere dig spå snart din forventninger er over 50 t på 12 mdr - feks når du rammer 4000 per måned og din rådgivning er momspligtig

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du fra starten forventer en omsætning over 50.000 kr., så sørg for, at registrere dig for moms allerede ved oprettelsen af din virksomhed.

Hvis dine indtægter fra websalg og reklamer bliver af signifikant betydning for din forretning, så kan det da godt være, at du skal ændre i din virksomheds branchekode. Alternativt kan du jo tilføje bi-brancher.

Mvh. Kasper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)