Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange domæner med samme link (SEO)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mit spørgsmål drejer sig om ca. 20 domæner fordelt i 4 grupper, hvor jeg af ejeren er blevet bedt om følgende:

  1. Tilknytte samtlige domæner på Gigahost.
  2. Hver gruppe har nu et aktivt domæne.
  3. der findes 3-6 andre domæner i hver gruppe, der kun afviger lidt fra gruppens aktive domæne enten i bøjning eller med bindestreg. Disse er sat til at vise indholdet af det aktive domæne.
  4. Der er lavet en forside til hver gruppe (altså 4), med let varieret tekst indhold og afsluttende med et eksternt link til 1 enkelt domæne - nemlig det rigtige hoveddomæne med meget indhold på.

Mit spørgsmål er nu: hvor mange forkerte ting er der i denne fremgangsmåde, og er det rigtigt slemt set med Googles goggles?

Håber forklaring er til at greje :)
Tak!

Shanne Simonsen
www.makemedia.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan jo skrives en hel roman omkring hvor forkert det er.

Det du som udgangspunkt bør forklarer din kunde er bl.a.:


Ingen trafik fra Google at videresende

Et domæne med en enkelt artikel på, vil aldrig opnå ranking i Google, medmindre der er et meget stort antal stærke danske indgående links- og der er meget lav konkurrence på søgningen.

Det vil derfor være højest usandsynligt domænet vil opnå trafik fra Google, som det kan videresende.


Ingen værdi at videresende

Har hvert domæne ikke opbygget autoritet i kraft af alder og links, vil der ikke være noget pagerank at flowe videre til hoveddomænet.


Google er ikke retarderet

Google kan godt se hvad der foregår og vil højest sandsynligt devaluerer eventuel pagerank flow til hoveddomænet, hvis der er noget at sende.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)