Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

trække km fra i skat

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Optimeringskonsulenten:
hvis du fratrækker tage den korteste vej på Google som standard- det er ikke hvilken vej der er hurtigst.

Det er ikke korrekt. Du har fradrag for den reelle kørselsafstand din bopæl og din arbejdsplads. Det er ikke nødvendigvis den korteste rute der lægges til grund. Hvis en anden er hurtigere vil det også give fradrag selv om afstanden er længere.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Argh den er lidt på vippen synes jeg. Er det ikke mere at man bruger sin normale fornuft?

Hvis jeg skal fra Skanderborg til Århus, duer det ikke jeg kører fra Skanderborg til Ry og så til Århus, fordi det skulle være hurtigere på grund af kø på motorvejen.

Men ja hvis man tager i betragtning af man eks. cykler, og man skal køre en omvej pga der ikke er cykelstier, så er jeg enig i den påstand. Altså der skal være noget af betydelig hindring for at man ikke vælger den korteste afstand.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu ikke sige der er meget påstand over det som whiskey siger: https://tax.dk/jv/ca/C_A_4_3_3_1_3.htm

Der skal naturligvis anlægges alm sund fornuft, men hvis du som du selv nævner, kører fra Skanderborg til Aarhus via ry pga. Kø mv i myldretiden. Så kan jeg vitterligt ikke se noget galt i dette.

Statsautoriseret revisor - København

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det kan godt være det er rigtig nok. Jeg er absolut ikke ekspert på området :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en lille video her, hvor jeg viser i detaljer, hvordan man beregner sit kørelsfradrag:

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)