Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan selv anbefale Summa.. Dejligt nemt program at bruge.

Kan anbefale Annette's (Inloco)  Summa... dagkursus i programmet. Det får man rigtig meget ud af. 

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Otto, du ved selv. at Summa har nogle mangler, hvorfor ikke kalde en spade for en spade?

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Peter 

enig  I   at  alle  programmer ikke  er  ideelle  ....   men til hvilken pris???

Hvis vi vender tilbage til udgangspkt.  -  nemlig  om  der  er  et øko.program  der kan  koordineres  med  en shop DanDomain    jamen  der  mener  jeg  ikke   summasummarum  er  bagud   Den  er  netop  kolonne orienteret  i sit  output   -  som  så  kan trækkes  ind  som  ordre  iSumma  mhp  på  at påvirke Lager   Blive bogført   mmmmm

Og så  er  den  en  endelig pris  eengang  for alle;   hvor   prisen  i Economics  er  en for altid  pr. måned pris   endda  stigende  med  antal  bilag

mvh

Otto 

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Otto! 

Jamen som du ved kører vi begge programmer.

Men du har på ingen måde overbevist mig om, at Summa har nogle fordele fremfor E-conomic, og heller ikke at Summa

kan trække data fra en Web-shop over i Summa. Du kommer med nogle formodninger...men det er sgu ikke nok.

Den eneste parameter du har at køre på er prisen. og ja, den er væsentlig, men ikke altafgørende.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede med Summa, men der var flere mangler selvom jeg brugte enterprise. Efter det første år skiftede jeg til E-conomic og har dælme ikke fortrudt et sekund. Den eneste ulempe jeg kan se ved economic i forhold til summa er prisen. Men de fordele jeg får vil jeg gerne betale lidt ekstra for.

Bare det at det ligger online og min bogholder kan sidde og arbejde i det samtidig med mig, uden vi skal tænke over det eller udveksle filer eller lign. Desuden har jeg backup af mit regnskab 12 gange i døgnet, det for jeg s.. ikke selv gjort.

Hvis du vælger summa har jeg en meget billig enterprise licens liggende du kan købe.

Fra Langå
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

det er godt og se at der kommer noget debat ud af mit spørgsmål

for det er det vi nye iværksætter har brug for

det er en stor hjælp at andre blander sig i debatten så man får både gode og dårlige sider frem i regnskabsprogrammerne

hvad med disse programmer er der nogen der har noget efaring med dem

winfinans

Stellar Office

hilsen Peter

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Stellar er opkøbt af Mamut og jeg tror, at de to med tiden vil smelte sammen. Begge - og især Mamut - er stærke i crm-delen og Mamut har nogle meget avancerede funktioner omkring varer, rabatter og lager. Mamut har en integreret webshop og spiller ikke som udgangspunkt sammen med Dandomain. Bogføringsdelen af Mamut er vanskelig at lære at kende pga. et dårligt oversat norsk, men det bliver der snart ændret på. Jeg kender kun Stellar fra meget gamle dage, og da var det udmærket, men jeg har ikke brugt det i nogle år, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Winfinans er et behageligt program at arbejde i, det har en dejlig brugerflade. Winfinans har en ret stærk gruppe af brugere, som også videreudvikler og koder op mod programmet. Det er svært at lære at kende, synes jeg, og vi har pt. ingen kunder, som bruger programmet, men jeg har været på besøg hos dem med henblik på et evt. samarbejde. Det er ikke den billigste løsning, men der er mange, som er glade for programmet.

Især når man er vant til de lettilgængelige programmer som Summa, e-conomic og SALDI, kan Mamut, Stellar og Winfinans virke vanskelige at komme i gang med.

Vi har i øjeblikket en kunde, som er ved at vokse ud af SummaSummarum til trods for alle de tricks, vi kan med det program. Der er tale om en OsCommerce internetbutik med rigtig mange daglige salg og herudover et engrosfirma med lagre i flere lande og on sea. Vi mangler flerbrugerfunktionen desperat, og ingen af de nævnte programmer opfylder de krav, vi har. Så det kunne godt gå hen og blive Navision - men det er heldigvis ikke en beslutning, der skal træffes før i 2. halvår. Navision er ikke billigt at anskaffe (eller vedligeholde), men det kan til gengæld, hvad man har brug for.

 

 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette/Inloco:
Især når man er vant til de lettilgængelige programmer som Summa, e-conomic og SALDI ...

Vi har i øjeblikket en kunde, som er ved at vokse ud af SummaSummarum til trods for alle de tricks, vi kan med det program. Der er tale om en OsCommerce internetbutik med rigtig mange daglige salg og herudover et engrosfirma med lagre i flere lande og on sea. Vi mangler flerbrugerfunktionen desperat, og ingen af de nævnte programmer opfylder de krav, vi har. Så det kunne godt gå hen og blive Navision - men det er heldigvis ikke en beslutning, der skal træffes før i 2. halvår. Navision er ikke billigt at anskaffe (eller vedligeholde), men det kan til gengæld, hvad man har brug for.

 

Nu ved jeg ikke, hvor begrænsningen ligger i ikke at vælge Saldi, hvor det er ret let at få udviklet lige netop den del, man mangler.

Måske kan det gøres for den udgift, man skulle bruge på Navision. Husk at det også er muligt at tage Saldi og frit installere det på egen Linux-server, så udgifterne til mange brugere kan mindskes og lette egen integration med andre tjenester.

 For god ordens skyld skal jeg lige nævne at e-conomic også kan udvides, da der er et API til dette.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus!

Mig bekendt er der ikke udviklet nogen API-intregration til SALDI!

Er dette ikke korrekt? 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:
Mig bekendt er der ikke udviklet nogen API-intregration til SALDI!
 

Der er endnu ingen API til Saldi, men i stedet har du hele kildekoden, så du kan tilpasse det efter ønske - eller udviklet et modul, som benytter samme databasekald til Saldi og som også kan håndtere et tredjeparts system. 

Hvis efterspørgslen er stort nok for et API til Saldi, så vil det også blive flyttet frem i prioriteringen. Og endnu længere hvis nogen vil sponsorere en sådan udvikling. 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)