Hej alle
Jeg er efterhånden kommet rigtig godt igang med min webshop (www.vandklar.dk) og man kan der betale med mange forskellige betalings-kort. Mit problem er bare, at jeg vist går glip af en del kunder, for nogle forhører sig om de kan betale med EAN nummer eller elektronisk faktura, men da jeg er helt blank på det område, håber jeg at nogen kan henvise mig til, hvor man opretter det ???
På forhånd tak og med venlig hilsen
Klaus Frederiksen Vandklar.dk
|
Hej - jeg ved ikke hvordan du kan opsætte det på shoppen, men - hvis kunden oplyser dig EAN nr, firmanavn / cvr. nr m.m. - så kan du sende faktura via JWC data, som kan håndtere selve E-fakturen for dig. Vi har en del offentlige kontorer der også bestiller via vores web-shop, og ved første handel opretter vi dem i vores kundedatabase med disse informationer, så når vi udskriver fakturer til dem fremover, så fremgår EAN nr. automatisk på faktura, og da Vi også ser EAN nr. på den udskrevne kopi, så ved vi at den skal indsendes til JWC Data - du skal bare ringe og oprette en aftale.
Der findes også programmer du kan købe, så du selv kan udfører opgaven / eller web steder hvor du kan tilmelde dit firma, på samme måde som hos JWC.
Det virker for os, men vi fakturerer alle kunder fra webshoppen manuelt via vort alm. fakt. system - vi har heller ikke betalingskort, da vi ikke handler med private. Prøv at lave en handel på: www.kaffe-salg.dk , bare lige husk at skrive test / for sjov i besked feldt.
Mvh
Beno