Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platform til stor database hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Aug 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne,

Det lyder som om du har en meget konkret feature du ønsker implementeret, og at resten er mindre vigtigt.
Jeg ville sandsynligvis lave den side for sig selv, som en lille selvstændig applikation, og flette den ind i en platform du er tryg ved og har tiltro til.

Du slipper nok ikke for at skulle købe noget udviklingstid.

Hvis jeg var dig, ville jeg sørge for at kernefunktionaliteten blev lavet i noget tech der er hurtigt og effektivt ift. opgaven. Ellers risikerer du en rodet cowboy løsning, for at få noget til at passe ind i en eller anden platform, med høje omkostninger - OG at være bundet til udvikleren der har lavet det til du stopper.

Tilmeldt 10. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, jeg har fundet løsningen og er i gang. Men tak:o)

Intershop har et plugin. 

vh.

Janne

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

CMSystemet er her ikke super vigtigt det kan de fleste klarer fra Wordpress til drupal. WP er nok det billigste at få udviklet til men hvad du beskriver burde kunne klares på langt de fleste systemer. Og mængden af data er ikke overvældende så der burde ikke være nogen ko på isen med valg af system.

Det er nok nærmere vigtigt at få valgt de rette udviklere (og her syntes jeg jo selv at vi ville være et godt eksempel ;) )

Der er ikke rigtig nogen teknisk barrieren i hvad du beskriver, (som jeg kan komme i tanke om sådan fra toppen af hovedet) der skulle gøre at du vælger et frem for et andet.

Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit gæt vil umiddelbart være at det godt kan klares for 30.000 - 40.000

Men det er selvfølgelig svært da alle webbureauer prissætter sig forskelligt

Hilsen Toke

 tilbyder Hjemmeside , SEO Services  , Design og Branding 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)