Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man købe en webshop løsning der er beregnet til at sælge service og ikke fysiske produkter

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer
Er der en "teknisk ekspert" herinde som kan hjælpe med lidt vejledning i forhold til valg af webshopløsning. I stedet for at sælge fysiske produkter er jeg mere ude efter en løsning hvor der der via websiden mere formidles kontakt mellem private og der derigennem tages betaling af den ene eller anden art. Har ikke helt besluttet om det skal være et engangsbetaling eller om det skal være en %del hvis det nu er noget som feks skal laves fast hver uge eller lignende.

Mit spørgsmål går på om man kan købe en færdig løsning så man hurtigt kan komme igang uden at skulle have udviklere aktiveret og i stedet koncentrere sig om salg og markedsføring?

Håber der er en der kan give et godt råd her;)

Hilsen
Martin
Tilmeldt 6. Aug 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Kan du komme lidt nærmere ind på, hvad det er hjemmesiden skal kunne? Jeg tror ikke helt, jeg forstår tankerne bag - men jeg vil rigtigt gerne prøve at guide dig i den rigtige retning. :-)
Tilmeldt 15. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tristan
Ja det var også lidt svært at forklare. Men det skal være et sted hvor man som privatperson kan gå ind og finde andre privatpersoner der tilbyder det man nu har brug for frem for at hyre et firma. Det kunne f.eks. være lektiehjælp(ikke at det er det) hvor man formidler kontakt mellem den der godt vil have lektiehjælp og den der tilbyder. Og er det en service der kun skal gives en gang f.eks. op til eksamen så tillægges et gebyr oveni beløbet for selve lektiehjælpen som en slags formidlingsgebyr. Og er det lektiehjælp der skal gives over en længere periode så ligges der ligeledes et gebyr på, men lavere det der så er "volume rabat". Altså betaling foretages via websiden.

Og det var her jeg godt ville kunne købe mig ind i et teknisk setup hvor jeg selv kunne konfigurere og ikke skulle starte med store udgifter til udviklere.


Giver det mening?

Hilsen
Martin
Tilmeldt 6. Aug 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,

I see - det gav en bedre idé og helt klart mening! :-)

Nu er jeg ikke selv ret teknisk anlagt, men jeg har gode erfaringer med dem her: Youfront fra Aarhus
Jeg ved, at de både udvikler i WordPress og Shopify - måske du er heldig, at de allerede har lavet en lignende løsning?

Alternativt vil jeg lige gå i tænkeboks og fundere over, hvem der ellers kunne være interessante for dig at kontakte... :-)
Tilmeldt 15. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for input det vil jeg kigge efter;).

Min umiddelbare bekymring er dog at når der skal et web bureau ind over så er omkostningen for at komme i gang væsentlig. Havde håbet at det kunne undgås i opstartsfasen da man jo godt vil minimere omkostninger hvis muligt.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin2018:
Min umiddelbare bekymring er dog at når der skal et web bureau ind over så er omkostningen for at komme i gang væsentlig. Havde håbet at det kunne undgås i opstartsfasen da man jo godt vil minimere omkostninger hvis muligt.

Jamen det er muligt. Andre sites som er blevet størrer er startet hvor det var manuelt arbejde fra ejeren. Dvs. brugerne indtaster i en form på siden og så går ejeren igang med at lave det indhold så det kan vises.

Når man så har fået gang i siden med mange brugere så kan man begynde at kigge på at få lavet indholdet bedre.

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Selvfølgelig kan du dette!

Du får det bare lavet i WordPress - Det tager ikke særligt langt tid, såfremt man kan det selvfølgelig.

Hvis du har behov for hjælp, kan du kontakte mig :-) !

Steffen@whom.dk

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Tilmeldt 15. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels
Tak for input. Jeg tror desværre ikke at der kommer ret mange brugere hvis det ikke er meget brugervenligt og automatiseret. Hvis alt er manuelt vil det tage for lang tid. Derfor var mit håb at man kunne få et sådan setup fra starten.

Hilsen
Martin
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Ja det kan du godt. Men det er mere en platform som formidler end en egentligt webshop

Det kræver nok at du får professionel hjælp. :)

Vh. René

Weebio.dk

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have noget som er brugervenligt, fungerer super godt, er pænt og tiltalende og som vækster en forretning; Så er faktum at det ikke kommer gratis. (Og hvis det gør så gør det alligevel ikke for så vil det være din tid som heller ikke er gratis.) Det du efterlyser lyder meget som noget der skal laves til nøjagtig dit behov og det vil derfor tage tid at:

- udvikle et design som er intuitivt let forståeligt for dine kunder

- udvikle funktionerne i løsningen så de er så automatiseret som muligt

- finde de rette 3. parts løsninger

- sikre persondata

- markedsføre platformen

- videre udvikling af platformen

Det jeg prøver at sige er; Dit projekt lyder spændende men med mindre du selv er en haj til ovenstående og derfor kan investerer din egen tid, så er du nød til at betale nogen for at gøre det. Måske du skulle søge investorer til idéen?

ps: Hvis du finder kapital til dit projekt skal du være meget velkommen til at se nærmere på os ;)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)