Jeg har her lidt over 1 år efter jeg åbnede min virksomhed, modtaget digital post fra arbejdstilsynet vedr. krav som arbejdsgiver. Jeg er ene og alene i virksomheden. De anbefaler en "startpakke" igennem dem, så de kan hjælpe mig med at overholde de 3 krav:
1) Du har ansvaret for, at hver enkel ansat får oplæring og instruktion, så han/hun kan udføre sit arbejde uden fare for sig selv eller andre.
3) Du skal én gang om året holde en arbejdsmiljødrøftelse med dine ansatte.
Nr. 1 er der intet problem i, da jeg har den uddannelse der kræves ift. mit arbejde. Men nr. 2 & 3 er jeg lidt i tvivl om, hvordan jeg skal forholde mig til det? Det er ikke noget jeg har tænkt over, eller har forstand på hvad indebærer. Er der nogle der kan være mig behjælpelig her?
der er ikke noget i 2 og 3 som du kan blive forfulgt for da du jo ikke har den store fordel ved at forhandle eller afholde MUS samtaler eller andet med dig selv Eneste du lovpligtig skal i IVS med dig selv som ansat er - at have en arbejdsskadeforsikring som er lovpligtig og dyr at mangle http://johnhannover.blogspot.dk/2015/06/arbejdsskadeforsikring.html det gælder uanset løn og omsætning - men behøver ikke være dyrt
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER