Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo spørgsmpl

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg får en programmør til at se på det, som sagt vil jeg også gerne lave siden om, i stedet for det der gratis noget, og jeg kan ikke selv finde ud af wordpress... Kan kun finde ud af og kode, det er lidt irriterende. Men sådan er livet jo, ud over det... Kommer der også som du selv skriver et dansk og engelsk flag op, i form af når du kommer ind på siden, så kommer der en pop op vindue hvor du vil kunne vælge det... I starten

Det er bare et gratis site lige nu, og kommer ikke til at gøre noget ved det i noget tid i nu....

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik slettet de der flere links af de sammen, også skiftet tema som du selv skrev... Og den ligger google 1 nu Tænkte nok at der var noget galt et eller andet sted... Men kunne ikke selv finde ud af hvor, Mange tak for tiden og hjælpen... Det sætter jeg virkelig pris på...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

fake:
ligger google 1 nu

hvad ligger den nummer 1 paa ? det ændre sig altsaa bare ikke lige saadan for di du skifter thema og indsaette read more men godt at du selv fik read more sat paa.

du kan nemt ligge nummer 1 paa en masse ting men det hjaelper ikke hvis der ingen som soger paa det som man ligger nummer 1 paa.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at det ikke ændre sig så hurtigt... Men jeg google mit navn, og fandt den på google 1 I hverfald hos mig... Dog har jeg ikke testet det på site: ligger den stadig på 42...

I forhold til nr 1 Så ja, det er også der for jeg skriver så mange forskellige indlæg, for at håbe på at den vil ramme... Et eller andet sted, på noget af det folk søger på... Fordi de fleste sikkert på noget helt andet, end det jeg måske lige skriver i overskriften... Derfor smider jeg også flere indlæg ud om dagen...

I stedet for som de fleste måske gør det engang om dagen...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne side ligger nr. 1 hvis jeg googler navnet 

https://kaldettilparadis.wordpress.com/

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det gjorde den også hos mig... Mange tak så skal der bare arbejde med selv linket på det... Så det bliver lavet om, og begynde at købe skabelon så den kan begynde at ligne en rigtig hjemmeside...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

fake:
mange forskellige indlæg, for at håbe på at den vil ramme... Et eller andet sted, på noget af det folk søger på.

Du falmer altsaa i taagen lyder det til. Du har ikke en strategi med dine indlæg.

Ja du kan da godt bare skrive og skrive men hvis du vil have besogende vil jeg da 100% anbefalde dig at undersoge hvilke sogeord folk soger paa inden for dit emne og skrive hvert indlæg efter ET sogeord og forsoge at komme frem paa dette sogeord

prov denne side https://neilpatel.com/fr/ubersuggest/    hvis du gerne vil findes paa "religioner" viser den at der er 4400 sogninger om mdr men kun 480 paa "religioner i danmark" saa er det nok nemmere at komme frem paa religioner i danmark og faa besogende ind fra dette og optimere en artikel til religioner i danmark.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt bestemt... Jeg skal nok lægge det som søge ord... På et tidspunkt, jeg skal have en masse af sådan noget... Men lige nu koncentrer jeg mig bare om at skrive, end masse indlæg også kommer det der på et andet tidspunkt, fordi her tænker jeg at jeg er nød til at få en seo person ind over på... Et tidspunkt for at kunne få tingene til at springe rigtigt frem... Det er ikke min stærke side at kunne få tingene til at springe i luften...

Da der ikke er økonomien til det, må man starte stille og roligt ud, desværre... Men det skal nok komme.

Det link du har søgt sent virker ikke hos mig, den står bare og søger og søger, og der sker desværre ikke noget. andet end den søger det kan jeg ikke bruge til noget, men har prøvet at lide efter sider, hvor man kan finde ud af hvad folk de søger på... Men uden held har jeg fundet noget, det er derfor jeg er nød til at finde nogle seo folk eller markedtings markedførrings folk... Der er meget mere inde i det end jeg lige er... Fordi siden skulle jo meget gerne komme til at få en indtægt på et tidspunkt...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

fake:

Ja det gjorde den også hos mig... Mange tak så skal der bare arbejde med selv linket på det... Så det bliver lavet om, og begynde at købe skabelon så den kan begynde at ligne en rigtig hjemmeside...

der finde mange gratis themaer saa jeg ingen grund til at købe  https://webstyr.dk/wordpress-themes/  https://colorlib.com/wp/free-wordpress-themes/
du kunne ogsaa lave dit eget Forum paa din hjemmeside hvor I der gerne vil snakke om dit emne kan skive sammen som paa amino her https://www.wpbeginner.com/plugins/5-best-forum-plugins-for-wordpress/
hvis du kender andre i din omgangs kreds som har samme interesse i dit emne kan I skrive her , det vil ogsaa give indhold og aktivitet paa siden 
bare en ide
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

fake:
men har prøvet at lide efter sider, hvor man kan finde ud af hvad folk de søger på.

Nu mener jeg at du er blevet oplyst om Google webmastertool før bl.a i nogen af dine andre traade og https://ads.google.com/intl/en_uk/home/tools/keyword-planner/

Prøv det nu::

Og saa skal du ikke betale en SEO person til det her , det skal du selv kunne, det er ikke svært. I morgen skriver du ingen artikler der prover du det her :)

Det er ogsaa noget op af bakke for mig men det mest basic fandt jeg da ud af, som jeg har sagt YOUtube og google der finde du GUides som tager dig i haanden og viser dig hvordan du goer.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)