Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af CVR på husstand

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal have oprettet en enkeltmandsvirksomhed, men er i tvivl om hvilken adresse jeg skal registrere.

Jeg har har planer om at oprette det på mine forældres adresse, et hus de ejer. 

Min far er på førtidspension, og jeg er i tvivl om, om indtægtet fra min virksomhed vil påvirke hans udbetaling?

Jeg ved at jo mere min mor tjener, jo mere trækker de ham i pension da de er gift.

Min spørgsmål er, vil jeg kunne drive virksomhed fra deres adresse uden at min indtægt fra virksomheden, på nogen måde påvirker hans førtidspension?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Villee:
Min far er på førtidspension, og jeg er i tvivl om, om indtægtet fra min virksomhed vil påvirke hans udbetaling?
det kan jeg ikke se andet end du kan - når du ikke er en del af husstanden  men blot har lov at drive CVR fra adressen - Du kan ikke betale leje af lokale når de ejer huset, men de vil MÅSKE - hvis lokalet er indrettet så det ene og alene kan bruges til firma og ikke er gennemgang - få fradrag for andel af skat på huset

Hvorfor ikke lige spørge dem der udbetaler førtidspensionen - ud fra du har anden folkeregisteradress personlige og på ingen måde fællesøkonomi med førtidspensionisten - og skulle det blive nej - bede om skriftlig begrundelse

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)