Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20000 efter skat pr. måned

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre om der er nogen der sådan cirka kan sige hvor meget man skal tjene om året hvis der skal udbetales 20 000 kr pr. måned efter skat. Jeg er klar over at der selvfølgelig er individuelle faktorer pga. fradrag, men hvis der var nogen som kunne give mig et cirka beløb ville jeg være glad

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

550.000-600.000kr er ikke helt ved siden af.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gætte på omkring 40000 pr måned uden de store fradrag.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mit gæt vil være omkring 45.000 kr om måneden, men så er der også til "lidt" moms, skat + lidt mere 

Jeg regnede selv med 20.000 totalt om måneden for at have nogenlunde det samme udbetalt som jeg fik på kontanthjælp.

Birgit

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Omkring de 30-35.000 kr, om mdr. og så har man også et fradrag på 8-8.500 kr. om mdr., og i det ligger man måske ca. 5.000 om mdr. til pension, og så er det ca. 18-20.000 tilbage, med en skatte procent på 52 %
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Cirka 40000 pr måned, som AndersSaugstrup også skriver....

Det burde ikke være helt ved siden af.

Mvh

Lars Nielsen 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

20.000 kr. i udbetaling pr. måned? Det skal der rundt regnet tjenes brutto 20.000 kr. pr. måned for at opnå.

(Altså, her i Costa Rica... Cool)

Beklager, det var et sidespor. Som du også kan se på de enormt fluktuerende bud der er blevet givet, så er det umuligt at give dig et tal du kan bruge til noget, medmindre du oplyser os om:

- Hvilken kommune du bor i
- Størrelsen på dit personlige fradrag

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 Lasse for h... da..

20.000 kr. i udbetaling pr. måned? Det skal der rundt regnet tjenes brutto 20.000 kr. pr. måned for at opnå.

Sådan noget kan man altså bare ikke skrive ;-)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man faktisk godt oplyse noget om jo når vi taler cirka skat. Afvigelserne i kommuneskatten er ikke så store og størrelsen af de personlige fraedrag normalt heller ikke. Dem der har renteudgifter på fast ejendom har jo også ejendomsværdiskat og for manges vedkommende æder ejendomsværdiskatten værdien af rentefradraget.

Det kan have noget at sige om en eventuel ægtefælle udnytter sit mellemskatteloft men det må vi formode er tilfældet. 

Hvis du bor i Gladsaxe, eksempelvis, og ikke har nogen renteudgifter/fradrag skal der tjenes 450.000 kr. for at ramme en nettoløn på 240.000 kr. årligt. Dvs. 37.500 kr. om måneden. De sidste 85.000 kr. er "dyre" for dem der betales der topskat af. Det er så her man kan overveje diverse bruttolønsordninger, som fri telefon, fri bil m.v. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)