Salg til butik - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til salg (Ikke internet) "

Salg til butik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 19
Tilmeldt 12. jan 16
Indlæg ialt: 4

Skrevet 26-04-2019 kl. 18:17

Hej Amino!
Jeg har nogle håndlavede smykker, som jeg gerne vil have ud i en tøjbutik. Hvordan foregår det og hvad vil det kræve af mit selvskab?

Hilsen Sara-Sofie

Amino-karma 44.637
Tilmeldt 3. feb 06
Indlæg ialt: 10.842

Ravn
Skrevet 06-05-2019 kl. 09:47

Hvad materiale er smykkerne lavet af ? 

Amino-karma 175.574
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 38.265
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 06-05-2019 kl. 11:47

sarasofie:

Hej Amino!
Jeg har nogle håndlavede smykker, som jeg gerne vil have ud i en tøjbutik. Hvordan foregår det og hvad vil det kræve af mit selvskab?

Hilsen Sara-Sofie

først og fremmest - at de naturligvis overholder alm krav om nikkel osv men så skal du enten sælge som privat - hvis du VED du ikke kommer over 50.000 kr omsætning/salg på 12 mdr eller - registrere dig som virksomhed eller selskab (første billigst men personlig risiko) og momsregistreres, hvilket ikke gør dig dyrere i forhold til butikken du sælger til, da de blot trækker moms fra

Det svære er at få OK fra butikken og få dem til at købe, eller evt. tage i kommision, hvor du bliver betalt for solgte smykker, men tage de som ikke sælges efter xx mdr retur

Overvej billig e-pup om alt det du skal vide når du skal beslutte selskab eller personlig virksomhed og forstå skat, moms og alt det andet letlæst http://jh-e-books.blogspot.com/2018/09/grundbog-til-dig-der-vil-vre-selvstndig.html

vh John Hannover

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :