Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulønnet direktør

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :


det har jeg aldrig skrevet - du må være ulønnet - ved ikke hvor du ser det andet - det eneste du ikke må er at få kørepenge udbetalt uden reel løn - 
Så længe du indberetter løn hver måned for en medarbejder - er alt fint - når du har 0 løn. HVIS du en måned slet ikke betaler løn til en medarbejder OG du selv ingen løn får - så skal du 0-indberette løn - så skat kan se, at du er klar over det var 0 i den måned, og ikke bare har glemt at indberette

Det er helt som med moms, hvor du - hvis du et kvartal ingen moms har - så skal man 0 indberette. Det skal du naturligvis kun hvis du er momsregistreret


Gulpladebilen må firmaet betale alle udgifter for, men den må jo som ikke, som udgangspunkt køre privat - der skal ikke føres kørebog for den - men du har pligt at sikre, at dine medarbejdere ikke kører privat i den (findes regler for dagsbeviser mm)

3 Det bestemmer du selv. Hvis du vil have din udlejning med moms, så har du fradrag for moms på udgifter generelt og skal tage moms på din leje til dem du lejer ud til
Vil du hellere være uden moms, så må du det - når det drejer sig om udlejning

Jeg synes - i betragtning af at du har købe ejendomme-  har et par ansatte i tanken, købt gulpladebil og spekulerer rundt en masse ting, at du skal se at finde en online bogholder der kan føre dig sikkert igennem, for ellers kan det ende helt galt med dit gætteri og cirklen i samme sager - IKKE ment uvenligt men for at du ikke skal komme galt af sted.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jun 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak John for hjælpen :-)

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)