Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsselskab, der vil udvide...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay! Here goes!

Jeg har det her ejendomsselskab, hvori jeg har fire lejligheder, og det går egentlig rigtig fint. Jeg har nu arvet en større sum penge, som jeg planlægger at skyde ind i virksomheden.

I privat regi har jeg noteret mig, at ejendomsmarkedet på nogle stræk er langt bedre i USA, hvor der er bedre muligheder for at gøre de gode handler.

Derfor planlægger jeg nu en forretningsrejse til USA, hvor jeg har tænkt mig at holde møder med ejendomsmæglere og kontakter, som jeg meget vel kan få gavn af på et senere tidspunkt.

I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål:

1. Hvor meget må virksomheden betale?
2. Hvor få møder skal man have, før det ikke længere er forretning?
3. Hvor perifært tilknytning skal det have til virksomheden? Jeg mener: Det at køre rundt i et boligområde er jo ret beset research, men er det en aktivitet?

Håber der kan findes svar :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der ikke facitliste for Hvis du skal overbevise skat, så vil det være klogt, at forberede en masse =
Via ambassade og andet vide OM du kan drive udlejning i USA - eje ejendom som boende i DK, hvilen form for selskab evt - krav til USA repræsentation samt have opsat en RÆKKE seriøse møder der begrunder tidsrummet - ellers tror jeg det kan ses som primært ferie 

Venlig hilsen john hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med John. Jeg får et indtryk af, der søges noget sagligt, som kan dække over en camoufleret ferie/roadtrip i USA. Det tror jeg også en skattemedarbejder vil få. Dit faglige fundamenet skal virkelig være på plads, og langt hovedparten af aktiviteterne skal være tilknyttet til noget som kan opretholde eller øge din virksomheds indtjening (nu eller på sigt). 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)