Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af egen kollektion

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg driver en webshop i samarbejde med en veninde, hvor vi sælger børnetøj - også af eget design.
Vi har indtil nu syet vores eget tøj selv, men det begynder at knibe med tiden til det, og da vi også godt kunne tænke os at få produceret basisvarer som bluser, undertøj m.v. er vi gået igang med at undersøge, om vi kan få produceret vores tøj i udlandet.

Indtil videre har vi fundet frem til importguiden.dk, men da de kun beskæftiger sig med fjernøsten (og vi i det hele taget godt kunne tænke os at se andre tilbud end deres), vil jeg blive enormt glad, hvis der er nogen, som kender nogle gode websites mv. hvor vi kan få mere information.
Det er jo lidt af en jungle at komme igang og vi har et fedt design, som vi tror på, så vi vil gerne igang med det asap :)
Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 26
Fra  TrendZet Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

 
Jeg får syet mit tøj i Indien. Jeg kan ikke lige fornemme om du gerne vil have noget tættere på men ellers vil jeg da gerne fortælle mere og videregive kontaktinfo.
 
 

Ulla www.TrendZet.dk Baby- og børnetøj Billige clogs Tasker og tørklæder

Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
hej! jeg er også ved at tænke i baner a la tøjproduktion i østen, men ved ikke rigtig, hvordan jeg skal gribe det an. Hvor og hvordan finder jeg frem til en god og pålidelig producent? Nu er jeg designer af tøj til kvinder og ikke til børn, men det gribes vel nogenlunde an på samme måde.
 
Hvilke erfaringer har du fået (af både dprlige og gode) ved at få tøjet produceret i Indien?
Tak :-)
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
du/i er ligeledes velkomne til at skrive lidt mere uddybende til mobius6@gmail.com
hvis i er interesserede i produktion i Kina - bedse kvalitet, også økologiske materialer.
(husk at beskrive omfanget og krav til leveringstider generelt)

(selvom nogle stadig har forbehold overfor kinesisk produceret tekstiler vil i blive overrasket over
hvor meget højkvalitets tøj der kommer herfra, der er med 99% garranti ikke en eneste her i foraet som lige nu ikke sidder med en kinesisk produceret tøjdel ;-)
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
hold dig fra polakkerne

gå til lithauen eller noget ligende i stedet
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
måske lidt firkantet at skære et helt folkefærd over en kam?
jeg har nu haft ganske udemærkede oplevelser med Polakkerne
man skal bae lige være opmærksom påderes told system som er noget "alternativt"
men levendøre har jeg nu aldrig haft problemer med :-)
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
jeg er lige kommet hjem fra et tremåneders ophold i Chelyabinsk, Syd Ural Rusland. Vi har etableret et "kontakt kontor"  Sputnik4you (sputnik betyder fx.følgesvend på russisk). Noget af det vi arbejder med er netop at etablere det der i gamle dage her i landet hed en "lønsystue". Vores research har fortalt at der er rigtig gode håndværkere blandt russiske kvinder. De har i årevis syet til eget behov. Endvidere har vi en kunde som forsøger at etablere en børnetøjsforretning og hun mangler i den grad kontakter/leverandører. Tænk lige på at Chelyabinsk er en by en lille smule større end København og der findes kun een specialbutik med babytøj. (kundeunderlag ???). Jeg hører gerne fra jer. Systuerne er ganske vist ikke noget der kan fungere fra d.d. men måske kunne det være en fordel at være "med-iværksætter". Alfa og omega, når vi taler om outsourcing til Rusland, er at der er nogen på stedet herfra. Det russiske system kræver efter min bedste overbevisning "folk på stedet" pt. da man ikke kan forlade sig på russisk jura alene.

venlig hilsen Søren  Sputnik4you Chelyabinsk Russia  PS (adr-web-email kommmer snart på plads)

Tilmeldt 2. Jun 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey

Nogen der sidder inde med information om hvad det skal koste at få syet tøj i udlandet (polen, østen mv.).

Hvad er f.eks. prisen for syning (ekskl. materialer) af en t-shirt eller lign? Eller hvad tager de pr. time ?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
vedrørende import af tøj så kan det kun understreges at I skal søge rådgivning hos professionelle!!!!

 

Da der er så mange aspekter i reglerne for import, samt at I kan virkelig brande fingerne på tab af produktion og investering.

 

Hvis jeg var jer vil jeg starte hos DTI http://www.teknologisk.dk/ivaerksaettere. Spørg dem om råd og vejledning evt. hvor I ellers kan få hjælp.

 

Mit råd, tænk ikke på hvor billigt i kan få det produceret, men fokuser på sikkerheden og stabiliteten i jeres leveringer.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)