Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af egen kollektion

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Producer paa Mauritius.

 

Der kraeves ikke helt saa store min. og kvalitet er af hoejere priotering.

 

Arbejdsloen er hoejere end Kina, men varer leveres toldfrit til Europa (EUR1 certifikat).

 

Kontakt mig for yderligere info. paa mikkel@intnet.mu

 

Mvh. mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anne



 



Jeg bruger normalt www.alibaba.com til at finde kontakter i udlandet, jeg importere fra Kina og Hong Kong, dette site er meget seriøst.



Med venlig hilsen



Jan Sørensen



Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til jer alle,

 

Prøv evt. også  www.mkristensen.com  -  danskejet firma i Polen!

 

De har INGEN MINIMUMSMÆNGDER ...  )

 

Annette

Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Jeg boer i bulgarien, og har massere af kontakter hernede. Ikke lige indenfor dit omraade, men det kan nok loeses :-)

Bulgarien er ikke saa billigt som kina osv, men tilgaengael er der kun 2.5 timers flyvning fra koebenhavn :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-08-2006 14:44:54
Forfatter: ulli
Hejsa
Jeg boer i bulgarien, og har massere af kontakter hernede. Ikke lige indenfor dit omraade, men det kan nok loeses :-)

Bulgarien er ikke saa billigt som kina osv, men tilgaengael er der kun 2.5 timers flyvning fra koebenhavn :-)


Et lille sidespring, men hvor henne i Bulgarien bor du henne, Ulrik?

Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
helt ok, brian

Jeg boer midt i landet, i den naest stoerste by, Plovdiv, hvor jeg har firma og kontor.
Du laver ogsaa forretninger i bulgarien?

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Brian & Ulli  --> I har (ifølge Erhvervsbladet sidste uge eller forrige uge) fat i noget af det helt rigtige... næste "projektland" for iværksætterlystne er nemlig nu Bulgarien, næst efter Tyrkiet der nu er blevet nedbremset lidt i kølvandet af Muhammed-krisen...

Og især boligmarkedet dernede er pga. den kortere rejseafstand blevet rigtig hipt...

Eller har jeg fanget den helt galt??!

 

(Undskyld Anne for lige at spamme din tråd i en lidt anden retning, sorry sorry ;-))

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har investeret i noget ejendom i Sozopol, lidt syd for Burgas.

Og jeg forventer at investere i mere, da jeg tror meget på landet, osær pga. optagelsen i EU og ja, den korte afstand!

Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
BRian & Matt, jo i har ganske ret. Det er nu ikke lige indenfor boligmarkedet jeg arbejder, men jeg har da overvejet at koebe. Jeg kender en lokal ejendomsmaegler jeg kan stole paa hernede, hvilket nok goer det lidt billigere at koebe.

Men ellers har i ganske ret, der er rigtigt mange der koeber lejligheder ved sorte havet. Og det er kun starten.

Men skulle jeg investerer bliver det nok til en vinmark i bjergene

(og igen, vi er nok lidt udenfor det omraade, som staaden startede i )



Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-04-2006 23:00:54 Forfatter: sanne hold dig fra polakkerne gå til lithauen eller noget ligende i stedet

 

Lidt hårdt at komme med sådan en udtalelse. Man kan altid være uheldig med en leverandør, og derfor er det vigtigt at man får flere leverandører. Hvad angår Polen, kan jeg fortælle, at f.eks. Lodz området tidligere var et område i stil med Manchester - altså tekstilindustriens højborg. Områderne omkring Wroclaw har ligeledes haft stor betydning, især dengang de var en del af Tyskland.

Et af verdens få tekstilmuseer er iøvrigt i Lodz.

En af de store tekstil-fabrikskomplekser i Lodz er iøvrigt nu omdannet til et stort shopping centre med masser af cafeer, restauranter, butikker etc etc. Det hedder Manufaktura.

 

Mvh

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)