Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørselsgodtgørelse dokumentation

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg bor i Odense, og har ofte arbejdsopgaver ovre på sjælland. 

Skal broafgiften bruges som dokumentation for jeg har kørt fra Fyn-sjælland, eller er det ligegyldigt når nu jeg har adresse i Odense og og kan dokumentere via mine fakturaer at jeg har udført mit arbejde på sjælland?

Sommetider har jeg betalt broafgift over storebælt kontant og mistet kvitteringen.

Jeg er klar over jeg IKKE kan trække broafgiften fra uden en kvittering. Men jeg kan vel stadig trække mine kilometer fra ikke sandt?

Mhv. 
Thomas

Tilmeldt 18. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46456
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fugla:

Hejsa

Jeg bor i Odense, og har ofte arbejdsopgaver ovre på sjælland. 

Skal broafgiften bruges som dokumentation for jeg har kørt fra Fyn-sjælland, eller er det ligegyldigt når nu jeg har adresse i Odense og og kan dokumentere via mine fakturaer at jeg har udført mit arbejde på sjælland?

Sommetider har jeg betalt broafgift over storebælt kontant og mistet kvitteringen.

Jeg er klar over jeg IKKE kan trække broafgiften fra uden en kvittering. Men jeg kan vel stadig trække mine kilometer fra ikke sandt?

Mhv. 
Thomas

jo -forudsat du har ført kørebog efter alle reglerne (som her vist under selvstændige https://johnhannover.blogspot.com/2019/03/krsel-i-egen-bil-fradrag.html)  så fremgår det jo hvem du har besøgt - km stand før og efter firmakørslen - fra og til, dato osv - og så er det ikke krav du har bro kvittering også i den forbindelse

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)