Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget ville du betale for at komme ud til 660.000 husstande?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

jeg sidder og er igang med at lave et budget for et nyt "blad" der skal ud til 660.000 husstande. (ca 1.100.000 mennesker over 18 år)
Husstandene er forholdsvis personer imellem 25 og 49 år i hele landet.
Dem som jeg helst vil have til at svare er personer der har produkter/webshops der skal ud til store grupper af personer.
Vi snakker selvfølgelig en helsides annonce - ½ sides vil der også komme.
 
takker for hjælpen!
 
mvh
Janus
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :
For at lave en "sammenligning" af priser kan det siges at hos eksklusiv.dk koster det 145.700 kr for 1 enkelt side der kommer ud til 2.358.394 husstande - hvor af en stor del er personer over 50 år, som webshops/andre internet services nok vil være lidt spildt på.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/10/2006 7:43:45 AM Forfatter: Centry ...hvor af en stor del er personer over 50 år, som webshops/andre internet services nok vil være lidt spildt på.

Hvordan vil du kunne sikre dig at dit blad kun når ud til husstande med personer i alderen 18 - 49...?
Og hvorfor egentlig afskrive "husstande og personer over 50"...? Hvorfor ikke en grænse på 60...?
 
 
Lasse
 
 
 
 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
min distributør har nogle produkter som koster mere pr styk - men de minimerer antallet af ældre, helt ned til ½-delen af hvad der er lands gennemsnit, der modtager den.
 
en anden model jeg forhandler med dem om er alle husstande med internet, men de var ikke helt sikre på om dette kunne lade sig gøre.
 
mvh
Janus
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

2,3 - 2,4 mio husstande - er det ikke samtlige i DK ?

- Eller hvor mange tæller hele DK ?
 
Mvh/
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jo - det er samtlige husstande i danmark.
 
mvh
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg regner med at den bliver i A4 format
Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altså svært at svare entydigt på.

Det kommer helt an på, hvilket produkt man skal ud med, vor afgørende det er at komme bredt ud - vil jeg hellere ramme et smalt segment af ekstra interesserede kundeemner, hvad er DB på det produkt jeg skal sælge, hvordan er profilen på mediet i forhold til min virksomheds/mit produkts profil, hvor meget tror jeg på mediets effekt, hvor godt er det dokumenteret, er der responsgaranti osv. osv. bare for at nævne nogle få forbehold.
 
Jeg ved ikke hvor konkret du er i forhold til målgrupper på annoncørsiden - men på det punkt er du nødt til at være helt klar i spyttet mht. hvad du tilbyder.
 
Udover denne svada - held og lykke
 
Mvh.
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Den bedste måde at beskrive hæftet er nok at det er et opdateret "kuponkatalog" - der udelukkende omhandler butikker/services over nettet. I bladet vil jeg bruge en del af pladsen på at skrive redaktionelt stof omkring sikkerheden ved brug af dankort på nettet, om e-mærket etc. etc.
Bladet skal deles op i 5-7 "emner" - fx et emne om huset, elektronik, musik, bøger.
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
hvis du vil læse en analyse af adresseløse forsendelser har post danmark lavet en udemærket:
http://www.bording.dk/_sitedata/public/pdf/5981_Analyse.pdf

hvis der er nogen der er interesseret i et samarbejde om projektet må de meget gerne skrive til mig på: jjl@gro-mobler.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)