Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på IT-kriminalitet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare advare ALLE at passe på i disse tider: IT-kriminelle er hensynsløse og vil udnytte den sårbare situation vi står i.
Mange mennesker bruger pludseligt deres privatcomputer til at arbejde fra, og er dermed IKKE beskyttet af det professionelle IT-system de har på deres arbejdsplads.
Det ved hackere.
Lige som dengang USA dræbte Osama bin Laden, hvor der dukkede falske videoer med malware op om begivenheden - bare fordi det var et populært emne på det tidspunkt, bliver Coronavirussen nu brugt til at lokke informationer ud af folk vha. malware, phishing, cross site scripting og et hav af andre metoder.

ALLE kan snydes, og ALLE vil blive snydt på et eller andet tidspunkt.

Jeg siger bare: pas på.

Venlig hilsen

Albert van Harten

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt ironisk at advare om IT sikkerhed når dit eget side i bunden af indlægget ikke engang har SSL kryptering på login siden.
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken side mener du? Computernoerden.dk har. KairosPlanner.com er stadigvæk under udvikling :)

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
KairosPlanner.com som står I bunden af dit post. Det kan godt være det er under udvikling, men så er det vel også dumt at begynde at reklamere med en service der decideret kan (I worst case) være farlig for kunderne allerede nu. Bare mit take på det.
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg reklamerer ikke med en service. Jeg fortæller bare hvilke virksomheder jeg ejer. Jeg har på ingen måde lavet reklame for en service. Jeg har en lokal kopi hvor jeg udvikler på, den eneste grund til at KairosPlanner.com ligger online er fordi jeg bruger den selv til at planlægge min tid. Hvis jeg opdager noget suspekt på KairosPlanner.com, så lægger jeg den lokale kopi online, både databasen og filerne.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Til uddybning: KairosPlanner.com har ingen kunder. Omsætning er kr. 0,00. Banksaldoen er kr. 0,00. Jeg har kun startet en I/S for at kunne søge fonde ...

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis det glæder dig, så har jeg lige lavet en redirect fra http til https. No big deal.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ret ligeglad. Jeg synes bare det var lidt ironisk.
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Men ikke ligeglad nok til at blære dig. Der er intet ironisk her, for websitet er jo ikke lanceret. Der er hundredvis af andre fejl på den side - netop derfor har jeg ikke lanceret websitet endnu. Det er ikke engang en indrømmelse fra min side, det er bare en kendsgerning.
Men chapeau, du ved hvad SSL er. Tillykke med det. Når Coronakrisen er forbi må du hente din medajle. Og giv mig nu bare en enkel stjerne, så er den ged også barberet.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så får vi vist ikke mere konstruktivt eller positivt ud af denne tråd
Vi låser den.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)