Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino A/S

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Sig mig, er du stiv?
 
Jeg investerer også gerne enormt risikovilligt og fuldstændig passivt i nystartede virksomheder, sålænge vi snakker kurs 100. Tvivler dog på at nogen er dum nok til at sælge.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/10/2006 10:58:07 PM Forfatter: pcbond

Fede ideer.....* man laver da bare en ny tråd....Mesterlære og lægger æg i den kurv til projekt...stiftelse af den entlige A/S

Jeg elsker at styre andres penge...med hård hånd - faktisk god til at fyre folk...der ikke flytter grænser 11 timers grænsen er yt !

Que?
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej da...jag har humor drikker kun champagne når jeg ser nogle gode ideer også selv når det går ned af bakke...

min sjæl er i super trim uden lykkepiller, jeg lever nemlig på fars kort og delvis arven. *L*

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

At starte en virksomhed op på den måde er i mod mine principper, og derfor synes jeg naturligvis heller ikke det er en særlig god ide.

Men istedet synes jeg du skal finde dig en god ide, noget du brænder for og noget du har viden om... Så kan du starte op, og søge samarbejdspartnere herinde, det har mange andre gjort. Nogen med stor success.
 
Man kan jo ikke starte et A/S op bare fordi der er mange iværksættere...
 
Pcbond - jeg undrer mig og smiler på samme tid, når jeg læser dine indlæg rundt omkring, jeg forstår under halvdelen af hvad du skriver... Men de er yderst morsomme.
 
 
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Som sagt havde jeg næsten ikke tænkt idéen igennem, smed den bare ud med det samme... kan godt se nu, efter jeg lige har tygget på den, at det måske ikke er den bedste måde at starte på. Men tak for jeres respons!
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - Jeg tillader mig lige at gøre opmærksom på, at vi faktisk er en lille flok, som har gjort forsøget uden videre held.

Måske kan man drage nytte af de erfaringer, som jeg har samlet i denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=1313
 
Men lad mig endelig høre, hvis I finder en god form - jeg er i udgangspunktet ikke afvisende.
 
mvh Hans
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret.....som entreprenør skal man ikke forvente at nogen forstår en for gør man det går man i andres fodspor, der findes jo motorveje af denne type.

Mit princip er i bund og grund den jeg vil ha råd at sige nej  tak til en given opgave. Jeg har en medfødt næse til opdage nu er det tid til at sige  NEJ TAK.
 
At rådføre mig med en bankrådgiver som skulle brænde for mine ideer, så naiv vil jeg ikke være og har for den sags skyld heller ikke haft behov for det.. alene af den grund jeg nyder at 1 kr....blir til 5 kr.  - derfor min humor, jeg arbejder af lyst - entreprenører er jo egoer.
 
 
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Er nød til at sige at det er en rigtig rådden ide.

Jeg ser amino som en side til at få inspiration til ens egen forretning, og hjælpe andre hvis man kan.

Ville personligt ALDRIG kaste mig ud i en økonomisk venture med nogen jeg ikke kender indgående. Og da slet ikke når ideen er at skabe et firma uden formål.

Hvis der endeligt skulle laves noget sammen, kunne det være i en konsortie struktur, hvor flere i fællesskab byder ind på en opgave, med deres eksisterende firmaer, erfaringer og kompetencer.

Det andet forslag er en OM''er
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ok så har jeg en forrentningside til Amino A/S:
 
En klon af www.prosper.com bare målrettet aminobrugere/iværksættere.
På den måde kan iværksættere optage lån selvom deres projekt er højrisiko.....
Risikoen for långivere er lav da de kun har en bid af lånet og derfor kan lave risikospredning.
 
Derudover kunne man jo bygge ud og tilbyde kapital i form af ejerskab - wow fandt jeg lige
på et nyt koncept = AMINOBØRSEN
 
Giv mig lidt feedback på ideen med udlån og iværksætterbørs - jeg synes det er en fed ide, men min dømmekraft er måske ikke så god da jeg ikke har sovet i nat.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

så tror jeg mere på en tidligere ide:

Aminorino - datingsitet for iværksættere!!
 
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)