Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino A/S

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med ideen er vel HVEM skal stå i spidsen og lægge strategierne, HVEM skal have magt og indflydelse over et firma stiftet i fællesskab. "nu smider vi alle sammen vores penge i en stor pulje og ser om ikke der sker noget godt"... den holder ikke...

Det lugter lidt for meget af kommunisme....
 
Der er jo ting nok i denne verden at investerer sine penge i...
 
JH
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har taget sin tid inden P2P lån kom til Danmark, men nu er FairRates.dk ved at være der.

Tjek det ud på http://www.fairrates.dk

Mvh
Anita

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-03-2006 11:50:04 Forfatter: Brian Nielsen

så tror jeg mere på en tidligere ide:




Aminorino - datingsitet for iværksættere!!










 



giv mig en uge så er den klar   

 

DanishInvestor
 

man kan jo sætte amino foran alt.. aminocamping, aminoskolen, aminolægehuset osv.

personligt ville jeg nok ikke være med i Amino A/S, tænk på alle de mennesker som skulle blive enige om alting.





Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tvivler også umiddelbart på ideen, og baseret på det indlæg Hans henviser til.

Jeg er dog ikke afvisende overfor at der bliver lavet en form for f.eks. amino-indkøbsforening, da det umiddelbart er lidt lettere at administrere - i mine øjne altså.



Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes umiddelbart at iden lyder cool nok. Men som andre er inde på så ville det nok kræve man kendte hinanden lidt inden man går igang, og selvfølgleig har en plan.

Men et sted kunne da være de ret mange enkelt mands webdesign virkomheder som befinder sig herinde, man skulle da være godt dum hvis ikke man kunne samle et rimelig slagkræftig team med hver deres kompetance og personlighed i et ret slagkræftigt firma, og det samme findes sikkert indenfor andre brancher herinde. Men blot en tanke, ved da godt hvad jeg havde valgt

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)