Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til årsopgørelse rubrik 321, 323, 325 osv...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er gået på skat.dk og logget ind som borger og skal udfylde/rette min årsopgørelse for 2021 hvor jeg har et lille firma på 10 år.

Er ikke ret stærk i det på skat og hvad der skal udfyldes så jeg har altid printet regnskabet også har jeg en mappe med det for året før hvor jeg har skrevet hvilke værdier der skal skrives i hvilke rubrikker.

Men når jeg logger på nu så kan jeg udfylde rubrk 111 og 112 (112/underskud for mig i år) og oplyse regnskab med CVR nr og skylde eller tilgodehavende moms.

Men hvor er alle de felter om mit firma rubrikkerne startende fra ca 300?

Der er noget med fagligt kontingent, fri telefon, marketing udgifter og alt sådan noget nu oplyser jeg intet om det udover over/underskud.

Er jeg blind og ikke kan se den knap eller hvad er der ændret noget?

/Magnus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fri telefon skal i felt 468 altid - som oplysning (ud over du jo lægger de 3000 til resultat tilskat) Fagligt kontingent har ikke noget med udvidet selvangivelse at gøre, den betaler du selv og den kommer automatisk med og du får fradrag for en del af beløbet

111 og 112 du taler om, er netop dit overskud til skat så den forstår jeg ikke

her kan du se alle felter du skal udfylde http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/UdvidetSelvangivelse.html

jeg tror du skulle få en skattekyndig til at checke dit regnskab og dermed resultat til skat, så der ikke er fagforeninger osv med inde og så fri telefon reguleres op i resultatet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)