Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdateringer app- udvikling fra google og apple

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachimf:
Det er programmet i flutter.

Jeg kender ikke self flutter men det ligner lidt java....

Joachimf:
Vi har bedt om et pdf dokument eller kopi af back-up filer med alle koder mm. Men dette er ikke muligt da garantien i følge dem så frafalder. Intet af dette er nævnt I kontrakten.

Puha.... den er svær - jeg er ikke juridisk uddannet men ved bare hvordan JEG arbejder... og det er slet ikke på den måde.

Joachimf:
Det er muligt vi finder nogle andre men ikke før vi har fået afklaring ift vores muligheder. Tænk hvis der er fejl i programmeringen. Det virker bare lidt mistænkeligt.

For mig lyder det som om at de vil holde på jer

Nu kender jeg ikke hvad I har betalt for det og hvor jeres levernadør er bosat...

Men hvis det var mig så vil jeg gøre dette: Få udleveret alle koder, sige ok til at garantien ryger? - finde en ny programmør der kan overtage. Hvis man har en levernandør der står på bagbenene på den måde så gælder det om at komme væk.

Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist ret normalt at der er løbende opdateringer til en app. Det er der jo også til websites. Hele tiden.

Jeg ville få det uvildige tjek op på det af  ham der tilbød det tidligere i tråden. For hvis det nu er et godt og reelt appfirma, er det jo ærgerligt at løbe væk fra dem og bagefter ikke kan finde nogen der kan gøre det bedre.

Jeg har et par venner der har et solidt appudvikler firma, som jeg ved har løbende aftaler med dem de har udviklet for. 
 

Bare en wordpress side skal jo pudsles om hele tiden, så det skal en god app jo også :)

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)