Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd omkring hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folkens,

Min kammerat og jeg er i gang med at opbygge et træningscenter i vores lokalområde, hvor det kræver at vores kunder har månedligt abonnement.

Da vi gerne vil have indmelding og abonnementsopkrævning til at køre så smertefrit (og automatisk) som muligt, efterspørger jeg derfor råd.

Er det muligt at lave en simpelt wordpress side med et tilhørende betalingssystem (mobilepay, bankoverførel osv), hvor potentielle kunder udfylder en indmeldingsblanket med tilhørende persondata og betalingsoplysninger, hvor det hele kører automatisk?

Hvad mere kræver det end domæne, webhotel og kendskab til wordpress? Og hvad ville den nemmeste løsning være?

På forhånd tak!
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil sikkert godt kunne strikke noget sammen i Wordpress til formålet. Jeg havde dog personligt valgt en mere professionel løsning, da det gør tingene langt nemmere for dig. Jeg ved der er en del centre der bruger https://bookingboard.io/

Tilmeldt 24. Aug 23
Indlæg ialt: 8
Fra  ChatbotAI Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er helt sikkert muligt at gøre med WordPress, der er rigtigt mange WordPress plugins til lige det formål jeg tror det at det vil blive lidt svært at få integreret MobilePay siden de fleste plugins er Engelske og tilbyder betalingsløsninger som Stripe.

Så hvis i har budgettet tiil Bookingboard ville jeg nok gå med det som Blomse anbefaler, da de sikkert har alt det du har brug for.

Ellers er velkommen til at skrive til mig, så kan jeg evt. hjælpe jer med at at få det hele opsat med WordPress.
Fra PC REPARATION I KØBENHAVN
Tilmeldt 7. Apr 23
Indlæg ialt: 31
Fra  PC Service Center Rødovre Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det kan i helt sikkert. Der findes nogle næsten færdige løsninger til lige netop dette formål. 

Først skal i installere WooCommerce, som er en webshop løsning til WordPress

Her kan i tilføje jeres betalingsløsninger mv 

Derefter skal i installere disse plugins:

woocommerce memberships and subscriptions

Det giver adgang til abonnementsbetalinger, hvis jeres indløser undersøtter dette. 

Det giver tilmed mulighed for at lave indhold som kun abonnenter osv kan se. 

Alle medlemmer får også automatisk et medlemsnummer, som i kan angive på jeres medlemskort og/eller tilføje til kortet via NFC / RFID for nem indtjekning. 

PC SERVICE CENTER - EKSPRES REPARATION AF PC & MAC

6 computerværksteder fordelt i København & Nordsjælland Smile

Vi udfører alt indenfor reparation af computer .

Vi tilbyder mac reparation på 1 time.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)