Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside indenfor videoproduktion og reklamevideo

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Oct 23
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen
Vi er nogle stykker fra Tv- og reklamebranchen, som for nyligt har slået kræfterne sammen indenfor videoproduktion.

Jeg søger feedback på vores helt nye hjemmeside for produktionsselskabet: Content Collective

contentcollective.dk

I må meget gerne sige til, hvis der er noget som springer i øjnene. Al feedback er velkommen.

Produkter og ydelser: Videoproduktion, herunder produktvideoer, reklamefilm, droneoptagelser, kundeanmeldelser, timelapse videoer, procesvideoer, før-og-efter videoer og augmented reality. Vores mål er at skabe videoer, der ikke kun ser professionelle ud, men som også formidler den ønskede historie og budskab.

Og tak for jeres tid og feedback – det er virkeligt værdsat :)

De bedste hilsner
Janus

Fra Vanløse
Tilmeldt 2. Nov 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot opsætning og nem at finde rundt i :)

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

For mange andre typer virksomheder, ville jeg sige "okay, det kan gå an" - men for en virksomhed, hvis hovedformål er at lave lækkert content, så er det simpelthen forfærdeligt.

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Fra Troldhede
Tilmeldt 8. Oct 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej J. Engell
Rigtig fin side I har lavet jeg kunne finde to ting

1. Hvorfor er alle jeres videoer ikke hostet af YouTube. Google elsker jo YouTube

2. Jeg fandt denne side her contentcollective.dk/reklamefilm-til-virksomheder som ikke er i det samme design som resten af hjemmesiden lidt underligt synes jeg

Ellers en fin side godt arbejde
Fra København
Tilmeldt 9. Oct 23
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
1. du har ret :)

2. det er vist en blog post (artikel) som har forvildet sig et forkert sted hen :D det retter vi

Tak for feedback - det er værdsat.
Fra København
Tilmeldt 9. Oct 23
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit feedback, så må vi oppe os lidt hvis du ikke kan lide vores videoer. UX/UI delen er vi ikke så skarpe på, men måske det er et tegn på at vi skal få hjælp udefra, så takker. Det er værdsat at du brugte tid på at kigge og give feedback.
Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig helt forståeligt, men hvis man som potentiel kunde kommer ind til en side der ligner noget fra 90'erne - så ville jeg argumentere for man enten allerede er negativt indstillet inden man ser jeres video, eller man helt vælger at forlade siden.
Hvis i ikke gider betale store summer for det, kan man altså komme rigtigt langt med diverse wix/[indsæt andre nemme page builders] - eller hvis i vil kaste jer ud i noget som er lidt mere advanceret (men stadig rimeligt lige til), så ville jeg kigge på WordPress med et premade theme.

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 23
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger hubspot, så templaten er derfra - men måske vi kan finde en bedre...

Kæmpe hjælp til backlinks (din hjemmeside koster det ikke noget?). Hvordan har du fået et link nede i din signatur?
Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej J. Engell,

Som det er blevet nævnt her i tråden, mener jeg også, at der er plads til forbedringer med hensyn til det visuelle. En mulig hurtig løsning kunne derfor være at stramme op på elementer som ikoner. Samtidig vil jeg nok også rette fokus mod selve "hero-delen" (topdelen) på forsiden. Her vil jeg nok skære ned på mængden af tekst og eventuelt lade Jeres showreel køre som en baggrundsvideo. Det vil tilføje lidt mere "eyecandy" til Jeres side :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 23
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
modtaget :) takker
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)