Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift til Revolut som bank for erhverv - Ulemper?

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Sep 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Yamato.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

powerstart:

Kan du fortælle lidt mere om denne løsning? Vi har nemlig indbetalinger fra danske kunder, men skal hæve og udbetale i udlandet når det gælder vores omkostninger. Og med danske erhvervskort, tager bankerne store hævegebyrer og vi taber meget. Ville gerne bruge eventuelt revolut i udlandet, men det er svært at få indbetalinger ind på. Så måske Stripe er en løsning for os med hensyn til indbetalingerne. Men er der et link om info eller har du mere info. Det ville være super. Jeg har googlet en masse, men døjer med svar :) 

Jeg kører alle danske indbetalinger over Stripe, der så er koblet til min Revolut. En af de bedste fordele ved Revolut er næsten valuta - man har en konto til hver valuta man ejer og modtager man penge går de automatisk ind på den konto der tilhører deres valuta. Man kan så veksle som man nu vil. Gratis-versionen har 1000 EUR gratis vekslet gratis per måned, herefter et gebyr, med pro kan man veksle frit. Jeg får feks euro ind fra Etsy.

Den eneste ulempe ved systemet er at det ikke er til at sætte kontanter ind fra omsætning på markeder ol. Når du siger hævegebyrer, mener du så kontant hævning? Eller valutagebyrer ifb med digitale køb i udlandet?

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)