Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Står du og mangler en professionel hjemmeside til en fair?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Står du og mangler en professionel hjemmeside til en fair 

For et par måneder siden sagde jeg mit arbejde op som Web Manger i et større reklamebureau.
Dette gjorde jeg fordi jeg ved hvor meget jeg havde vækstet virksomheden, og hvor meget værdi jeg gav vores kunder, da jeg overtog rettet som Web Manager.

I alt Har jeg over 9 års erfaring med udvikling af hjemmesider, og i dag specieale i Frontend udvikling - og hvordan en hjemmeside skal laves for at ranke højt på Google. Jeg har udviklet flere hundrede hjemmesider for større og mindre virksomheder.

D 1 december havde jeg min første dag som selvstændig med min virksomhed Censio (www.censio.dk).
Vores vision er at skabe kvalitets hjemmeside der er udviklet efter Googles høje standart, til en fair pris.

Derfor udviklede jeg en nem prisberegner på min hjemmeside, hvor det kun tager 2 minutter at udfylde alle spørgsmål, for derefter at modtage en pris over mail. Denne prisberegner kan i finde her: https://censio.dk/prisberegner/

Jeg skriver dette opslag for at hjælpe flere Amino iværksættere i gang med deres virksomhed, ved at få en prisvenlig hjemmeside udviklet af Censio.
Her vil du modtage:
- Udviklet med god teknisk SEO (ranker godt på Google)
- Sikkerhed
- Hurtig hastighed
- Udviklet i Wordpress & Elementor (nemt at redigere i)
- Brugervenlig og moderne design på mobil, tablet og PC
- Ingen binding
- Prisvenlig løsning

Lyder det som noget for dig, kan du kontakte mig på Tlf: 30 33 33 10, eller via min mail kj@censio.dk.
Man kan også altid læse mere om min hvordan jeg udvikler hjemmesider her: www.censio.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)