Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nemme penge!

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Selvom I ikke vil indrømme det, er mange af jer sikkert blevet fristet til at prøve en af alle de "nemme penge" koncepter der findes overalt. - og måske endda med held! på siden tjenpenge.org, findes der en tråd der hedder "betalte undersøgelser", hvor det påståes at man kan tjene mellem 15.000 - 70.000 om måneden, og der linkes til forskellige firmaer.

Hører meget gerne fra jer der har prøvet det, eller noget lign. - hvor det virkede selvfølgelig!

Venligst Sønderholm

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dbh Peter.

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter!

Det kan sagtens være at det er det, det hedder. Må indrømme at jeg ikke ved særlig meget om det. Men har også bare den opfattelse, at der da simpelthen må være noget af det der virker, ellers kunne de vel ikke blive ved med at eksistere??

skriv endelig hvis du kender til nogle der virker!

Venligst Sønderholm

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sønderholm:

Men har også bare den opfattelse, at der da simpelthen må være noget af det der virker, ellers kunne de vel ikke blive ved med at eksistere??

Tror mere det er fordi, der stadig findes mennesker i verden (dumme/naive??), der tror på nemme og hurtige penge. Så længe denne type mennesker findes, vil der altid være den salgs hjemmesider/koncepter mv, .

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Helt ærligt, jeg tror ikke på disse såkaldte nemme penge!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke de betalte undersøgelser der spørges ind til har noget som helst med MLM at gøre. Jeg ved det dog ikke.

Som jeg læser det så er det ikke specielt nemme penge, alt efter hvor store disse undersøgelser er så går jeg ud fra det hurtigt kan tage en times tid at finde de rigtige og besvare dem, og hvis de gennemsnitligt giver 200 kroner per styk, så er det vel ikke nogen speciel god timeløn. Hvis man så kan lide at sidde og besvare spørgeskemaer om alt muligt dagen lang jamen så kan det da godt være man kan tjene en skilling. Men nemme penge tror jeg nu ikke det er.  ( Det skal lige siges jeg ikke aner om der reelt kan tjenes penge på det, og har aldrig købt adgang til nogle af de anbefalede siger. Mine betragtninger er fuldstændig teoretiske )

Derudover skal du huske at have i baghovedet at tjenpenge.org ser ud til at tjene penge på alle de kunder de henviser via affliate indtjening. Derfor er deres artikler ikke på nogen måde objektive, for det gælder for dem om at lokke dig ind og købe adgang så de også kan tjene en skilling på dig.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sønderholm:

Det kan sagtens være at det er det, det hedder. Må indrømme at jeg ikke ved særlig meget om det. Men har også bare den opfattelse, at der da simpelthen må være noget af det der virker, ellers kunne de vel ikke blive ved med at eksistere??

 

Ting der lyder for godt til at være sandt har en meget udbredt tendens til at være det... Og der er jo folk som dig der finder det spændende og måske ligefrem tror på det?

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld at jeg genoptager en gammel tråd :)

Det som jeg tror der menes, er disse amerikanske sider med en alen lang beskrivelse af, at man med dette koncept kan tjene millioner af dollars i løbet af ingen tid. Men ingen af siderne fortæller, hvad det rent faktisk er, konceptet går ud på.

Grunden til der ikke er nogen af os, der kan svare på, hvad der virker og ikke virker er, at ingen af os har været naive nok til at give 49$ for adgang til en eller anden side, så man kan komme i gang :)

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Sønderholm!

Der er mange tjene penge på nettet side.

Jeg prøvet nogle af disse stillinger, og jeg har mistet en masse penge.
Indtil jeg endelig fundet en rigtig god ordning.

I dag er jeg tjene omkring 17 000 om måneden for en 10-minutters arbejde (Nemme penge)
Prøv det, det koster 1000 kr., men det tjener dig i en uge.

Hvis du tester er nået, bør du prøve det her, tro mig http://www.sportsbettingchampp.com

Ursäkta språket jag är svensk, (nyss flyttat till danmark)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sønderholm:

Selvom I ikke vil indrømme det, er mange af jer sikkert blevet fristet til at prøve en af alle de "nemme penge" koncepter der findes overalt. - og måske endda med held! på siden tjenpenge.org, findes der en tråd der hedder "betalte undersøgelser", hvor det påståes at man kan tjene mellem 15.000 - 70.000 om måneden, og der linkes til forskellige firmaer.

Hører meget gerne fra jer der har prøvet det, eller noget lign. - hvor det virkede selvfølgelig!

Venligst Sønderholm

 

Prøv at vend den om. Hvor meget tror du et firma er villig til at betale for en forbrugerundersøgelse? Lad os sige 15 kr. + moms. Der er et bureau der laver kampagnen for dem, så er vi nede på 10 kr. - bureauet finder et affiliatenetværk der skal køre undersøgelsen, så er vi nede på 7 kr. - affiliaten henter kampagnen og giver dig muligheden for at tjene penge, men beholder halvdelen selv - du kan altså tjene 3,50 kr.

For at tjene 70.000 kr. på en måned, så skal du altså deltage i 20.000 undersøgelser eller mere end 650 undersøgelser om dagen. Kan du nå det og findes der så mange virksomheder der er interesserede i din mening om deres produkter/ydelser?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)