Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vip ide der kan blive stor

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har jo ikke selv tid til at realisere alle idéer, men den her er altså god - om end kontroversiel. Så den bliver hermed givet videre til jer AMINOer - arbejd videre med den og send mig en god check, når I har tjent kassen på den :-) Jeg ved godt, at idéen er lidt skæv, men Danmark er p.t. landet, hvor sådan noget her kunne blive virkelig stort - og en potentiel gulgrube.

Idéen er "VIP-agenterne". Alle med en mobiltelefon kan skrive ind til virksomheden, hvis de har spottet en kendt person. Dette bliver så i samme øjeblik publiceret på websitet, så alle int. og nysgerrige sjæle (hvem sagde Se & Hør og Billed Bladet læsere?) kan finde ud af, hvor de kendte personer befinder sig i landet. SMSer indeholder navn og sted, og hver gang er tilføjes en kendt person, bliver alle tidligere bevægelsesmønstre lagt ind på websitet. Ja, det er kontroversielt og lidt paparazzi agtigt, men fuldt lovligt og helt sikkert noget, som vil slå igennem og kunne blive stort. Indtjeningen ligger i, når folk sender en SMS (koster f.eks. 1 kr.) samt i annonceindtægter på websitet... Derudover kan det sikkert også sælges til de kulørte blade, hvis "overvågningen" er interessant nok eller på et spændende nok sted...

Og så er der hele PR-delen, som jo næsten giver sig selv med et koncept på dette. Det er da vist direkte til forsiderne?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Jeg går udfra at du ikke håber/regner med selv at blive VIP.
Ville du bryde dig om at blive spottet/publiceret på den måde ????
 
 
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej og nævnte netop også det kritiske aspekt i idéen. Jeg talte hverken for eller imod at lave den, men lagde idéen åbent ud til int. AMINOer. Den er allerede et kæmpe hit i Holland, men selvfølgelig kræver det, at man kan forsvare konceptet. Lidt ligesom Qvortrup forsøger at forsvare Se & hør etc... Nævnte jo også det er kontroversielt.

Og nej - bliver næppe VIP :-) Jeg overlever nok også uden at blive det :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, synes egentlig også idéen kan virke ret usmagelig, men en stor succes ikke desto mindre. Men er Se & Hør ikke også usmageligt ofte? Dejligt med noget debat - kom ud af skabet med jeres holdninger :-) Dette forum er jo netop til for sådanne debatter...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

både ekstra bladet og se & hør, har allerede sådanne numre, man kan ringe/sms''e osv på, hvis man har en god historie...

Se & Hør lover op til 10.000 kr for en god historie!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay idéen holder vist ikke. Vi skyder den ned igen AMINOer, men brug linket og se, om der ikke er nogle trends, I kan bruge i jeres egen forretning... Og trends man kunne bygge videre på :-)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Men det kan godt blive en spændende debat om hvor lang man vil gå for at tjene lidt mammon!
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske der er penge i det, vil ikke afvise det.

....men puha føj hvor er den frastødende.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)