Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vip ide der kan blive stor

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne ikke selv have sagt det bedre Jan

Vi lever i et land hvor kendte mennesker har lov til at kalde Hr. Qvortrup en skiderik, men samtidig er de ikke blege for at stå frem i lyset af muhammedkrisen og forsvare vores ytringsfrihed. Det er de samme mennesker, der stiller op i alle mulige tv-shows, interviews, artikler osv, men når EB, BT, Se & Hør osv fortæller om dengang de havde en affære, er den forulempede straks på barrikaderne! Bevares, der skal jo være sandheder i det de skriver, men som offentlig person må man affinde sig i at være en "god nyhed" både når det går godt og skidt.

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det er fedt at en har taget bolden op efter Jonathan og jeg er tosset med ting der godt kan skabe debat og provokere lidt. Og jeg er sikker på at hvis cygnet kan få lavet en lækker løsning der vil komme til at virke og få noget omtale skal der nok komme besøg og måske gang i forretningen - det vil nok ikke blive mig der vil tjekke siden igen og igen da jeg ikke er det fjerneste interesseret i kendte personers bevægsmønster, men det skal der nok være så mange andre der er...

mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Men du køber da stadig se og hør i hver uge ikke??? Nå ja det et jo pga af tv-guiden....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/23/2006 8:48:15 PM Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Men du køber da stadig se og hør i hver uge ikke??? Nå ja det et jo pga af tv-guiden....

 
Nope, jeg har aldrig smidt penge efter Se og Hør eller andre ugeblade.
 
mvh. RENEGADE
KRAAB Clothing

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay. Det var et sats, som havde passet perfekt på min tidligere pointe.

Selvom jeg taler i mod det, så køber jeg faktisk ALLE ugebladende hver torsdag. Men jeg har faktisk en god undskyldning synes jeg selv. Laver et radioprogram på en lokalradio hver torsdag. 5 timers meningsløst radio, og her gennemgår vi ugebladende, for at folk ikke behøver at købe dem. Så er pengene godt givet ud

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

- Man kan sige hvad man vil om ugeblade og celebreties. MEN, der er et marked for det. Det sælger, og det sælger hver uge. Uge efter uge. Det er netop det der er oplagt, at være, hvor der er efterspørgsel og marked.

Til Jan Winum:
- Når jeg læser det du skriver. Så læser jeg at du er lidt små flov over det du laver. Finder en undskyldning for at købe ugeblade? - hvorfor det? - synes du ikke det er sjovt nok at lave det meningsløse radio? - hvis ikke, så fatter jeg ikke du gør det.
---
 
- at spotte en efterspørgsel, og finde et produkt der matcher efterspørgslen. Det er lige til højre benet.
 
Jeg synes det lyder ganske interessant....
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
The Game:

Du er helt afmarcheret. Er bestemt ikke flov over det jeg laver... Du har helt fået det forkerte ben i næsen... Hvis du hørete programmet ville du forstå. Det er 5 timers satire. Vi sælger det som 5 timers menigsløst radio. Og det er der åbenbart mange, der vil lytte til....

Ingen dårlige undskyldninger herfra..... Overhovedet. Forstår næsten ikke hvordan du kan misforså når du læser tråden.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/23/2006 4:43:21 PM Forfatter: cygnet Ideen er samlet op og begyndt at lege med den på papiret, og venturepr skal nok huske dig hvis det bliver et hit....

 
Husk en god disclaimer på siden, så du ikke ender i retten, fordi "dine" stalkere overtræder diverse love. :)
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/23/2006 8:54:42 PM Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Okay. Det var et sats, som havde passet perfekt på min tidligere pointe. Selvom jeg taler i mod det, så køber jeg faktisk ALLE ugebladende hver torsdag. Men jeg har faktisk en god undskyldning synes jeg selv. Laver et radioprogram på en lokalradio hver torsdag. 5 timers meningsløst radio, og her gennemgår vi ugebladende, for at folk ikke behøver at købe dem. Så er pengene godt givet ud
 
Tror sku ikke om jeg har fået det forkerte ben i næsen...
5 timers satire og meningsløs radio, er da alletiders.
 
Jeg læser bare sætningen: "Selvom jeg taler i mod det, så køber jeg faktisk ALLE ugebladende hver torsdag. Men jeg har faktisk en god undskyldning synes jeg selv. Laver et radioprogram på en lokalradio hver torsdag. 5 timers meningsløst radio" - og tolker det du skriver som om du taler i mod at købe ugebladenen, men at du gør det alligevel.
 
Ja, man får mange ord med på vejen, hvis man spørger konkret og lidt provokerende.
Side 3 ud af 4 (37 indlæg)