Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetaling ex moms - hvordan gør vi?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da alligevel træls - en 20% "nedsættelse" af betalingen betyder at det begynder at være på grænsen til overhovedet at være værd at bruge tid på. Google AdSense er en langt langt bedre forretning så (ca. 3 gange højere indtægt).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep...er enig med Tommy.

ser ud til, at reklamefirmaet ikke har styr på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ja, det lyder som dårlig service at de ikke gør opmærksom på at deres udbetalinger er med moms. Hos EuroAds og Webgains lægger de moms på de beløb jeg får udbetalt.

Hvilke netværk er det du bruger? Jeg vil nemlig gerne skrive lidt om det på mit forum, hvis du ikke vil skrive det her, så send venligst en pm.

 

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan set ikke nogen stor hemmelighed hvilket netværk det er - det drejer sig om EtailMedia.dk, en del af MinReklame.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

"Formidling" er i visse tilfælde momsfritaget - for eksemple formidling af fast ejendom.

Så jeg er nu ikke så sikker på at de tager fejl når de ikke momser.

 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Off-topic - noget helt andet.

Din hjemmeside fungere kun med Microsoft Internet Explorer. Dvs. folk som benytter Firefox browseren på enten Windows, Linux eller Mac - kan ikke se din side. Heller ikke folk der benytter Mac's egen Safari browser har glæde af din hjemmeside.

Problemet er, at din drop down menu ikke virker i de nævnte browsere, så navigering er umulig. 

 

Mvh Anders Ingeman Rasmussen Open Source Alternative - www.osalt.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Reklameydelser kører efter reglerne om immaterielle ydelser(Momslovens §15 stk.2), så der er ingen tvivl, at

der skal momses danske virksomheder imellem. 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Hej!

Reklameydelser kører efter reglerne om immaterielle ydelser(Momslovens §15 stk.2), så der er ingen tvivl, at

der skal momses danske virksomheder imellem. 

Jovist - men det forudsætter vel at der rent faktisk er tale om en "reklameydelse" og ikke om en "formidling" ?

En "reklameydelse" er vel hvor man betaler for et antal visninger, et antal kliks eller visning af en reklame i en periode mod betaling af xxx kroner.

Så vidt jeg forstår betales der her udelukkende såfremt det rent faktisk lykkes af formidle en kunde gennem netværket.... hvilket jo taler for at der er tale om formidling og ikke om en reklame.

Så jeg vil nu stadig mene der er en mængde ting at være i tvivl om?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Idet der ikke er tale om kommissionshandel(som oftest ved ejendomshandel)/agenter mv. er der efter min mening ikke nogen uklarheder,

og ydelsen skal momses.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)