Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripper til polterabend

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer også kraftigt at melde mig til tjansen - der forlyder jo ikke noget om at det skal være et hunkønsvæsen der stripper.

Min mor har altid sagt til mig at jeg er køn - hun er godt nok den eneste der nogensinde har sagt det om mig, så jeg ved ikke om jeg lever op til kvalifikationerne??

Det er jo det indeni der tæller ikke :-) 

2500 kr. er sku da billigt - ville du selv gøre det billigere?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

JanBalslev:

Jeg overvejer også kraftigt at melde mig til tjansen - der forlyder jo ikke noget om at det skal være et hunkønsvæsen der stripper.

Min mor har altid sagt til mig at jeg er køn - hun er godt nok den eneste der nogensinde har sagt det om mig, så jeg ved ikke om jeg lever op til kvalifikationerne??

Det er jo det indeni der tæller ikke :-) 

2500 kr. er sku da billigt - ville du selv gøre det billigere?

 

At dømme ud fra din profil billede, skal vi have 2500kr for at se på Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

JanBalslev:

Min mor har altid sagt til mig at jeg er køn - hun er godt nok den eneste der nogensinde har sagt det om mig, så jeg ved ikke om jeg lever op til kvalifikationerne??

 

Du er en smuk fyr Jan :)

Nu er vi to der har sagt det, så nu kan Du godt begynde at tro på det. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm IT og PC support:

Har funden nogle på nettet til 2500kr, men syntes det er dyrt for 10 minutters arbejde !

 

Nu skal der forhåbentlig kun holdes én polterabend for din ven, så personligt synes jeg ikke at der skal spares.

Sælg TV'et, bilen eller noget andet der har værdi og hyr Kimmie til et show... Det værste der kan ske er, at I bliver æske stive og har en fed aften :)

Som nogle modstandsfolk sagde under 2. verdenskrig da de skulle sprænge et Tysk tog i DK, "Skal der være gilde, så lad der være gilde!". Hvorefter de lagde over 30 kg. sprængstof ud omkring togskinnerne :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

  Jeg venter i spænding på hvornår Mankini-kvartetten (Lysholm, Lønne, Bachmann og Rosenstand) melder sig på banen..... Big Smile

Du kan komme til at vente meeeeeeeeeeget længe! Wink

~
Anja

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skruer mig sgu også gerne ned i en latexsag og bager en kage (jeg er en ørn til at lave brunsviger og finsk brød) hvis jeg kan tjene 2500 slag på 10 min. Party!!!

/Jacob 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Et af de beste firmaer på markedet indenfor strip, polterabend og den slags er uden tvivl www.Danskshowservice.dk



 

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig. Stripdanmark er klasse. Kender ejeren :-)

Og det KOSTER altså 2500-3000 kr for et show på ca. et kvarter, sådan er det bare. Som regel må man godt røre lidt, og uanset om man gør det eller ej - så er det prisen.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Stripdanmark levere stripper til polterabend med direkte nummer til hver stripper

http://www.stripdanmark.dk/ ens for alle stripper i danmark hvor end du lejere en stripper det er stripperne der bestemmer grænsen aftale før i bookere om jeres ønsker ,

priserne starter fra 1500 kr. ens for alle danske stripbureau i danmark, der er dog transporttilæg vis stripperen bor i odense og vis i f.eks ønsker showet i århus.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)