Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler ideer til virksomhed!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Mit navn er Matias, og jeg vil gerne starte en virksomhed.

jeg har tidligere haft en fuldtidsvirksomhed sammen med en god ven, hvor vi beskæftigede os med telemarketing, men den virksomhed har vi lukket da det simpelthen hverken var profitabelt eller spændende. Jeg er færdig i hæren pr 1. juni og skal starte på et studie d. 1 sept, men indtil da ville jeg prøve at banke en virksomhed op. jeg har arbejdet en del med handikaphjælp og med telesalg. jeg har også arbejdet en del med personlig udvikling, men ikke noget lønnet arbejde. jeg har afsluttet gymnasiet for 2 år siden og har arbejdet med de forskellige ting siden. mine store interesser er "sport &træning" og "selvudvikling & coaching"

jeg har ikke en opsparing jeg kan trække på til opstarten af firmaet, og vil helst lave så småt et udlæg ved opstarten, for derefter at engagere mig mere og mere. jeg har en bil og jeg flytter i lejlighed i københavn om en måned. Min plan var at få banket et virksomhed op som kan skabe mig en passiv indtjening - bare et relativt lavt beløb hver måned for at spæde lidt til i SU'en. på den anden side - hvis det er noget jeg brænder vildt for er jeg villig til at engagere mig på et større niveau og med flere timers arbejde. det studie jeg har søgt HA(psyk) er et studie hvor jeg har plads til at arbejde ved siden af, men de næste 3 måneder har jeg al min tid til at få sat noget iværk.

jeg er åben overfor internettet som markedsplads, men jeg er meget  skeptisk overfor multilevel marketing. Det skal simpelthen være en brandgod idé før jeg gider noget mlm.

jeg håber det var info nok om mig og min situation til i kan komme med forslag og tilbud. jeg lytter til alt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Matias!

Det lyder som en rigtig spændende historie, jeg kan relatere min egen historie utrolig meget til din, mine interesser er også personligudvikling og virksomheder. Jeg har selv gennem det sidste års tid arbejdet meget med personlig udvikling, NLP, Coaching og psykolgi generelt. Derfor har mine intentioner også været at starte på ha,psyk på cbs, her til efteråret.  

Dog har jeg her for noget tid siden startet som freelance salg/marketing/altmuligt fuldtid med en partner, som vi kører med stor glæde. Og i vores virksomhed der flyder vi altid på bølgen, er alsidige og flexible for det skal være sjovt at være iværksætter. Har selv afsluttet HTX for 2 år siden, og lavet en hulens masse forskellige ting de seneste to år.

Jeg kunne godt være interesseret i at møde dig, for at se om vi ikke kunne sparre hinanden lidt eller hva det kunne blive til. Jeg har desværre ingen konkrete ideer til hva du skal lave sideløbende på studiet, men hvis vi skulle starte på samme studie ville der jo være rig mulighed for at få banket noget op.

Du kan fange mig på en PM, hvis du også syntes det kunne være interessant at mødes.

Dbh Thomas Andreasen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Matias hva med en trænings konsulent virksomhed det kunne eks. være at hjælpe andre virksomheder med at få deres medarbejdere op af stolen eller du kunne hjælpe private med at få en bedre kondition...
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Matias... Jeg har også et par ideer, der måske kunne have interesse. Du kan PM mig på nim_nielsen (a) hotmail (.) co. Så kan vi snakke om det.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matias Christensen og andre Amino brugere.

Jeg har som dig, Matias en stor vilje til at starte en virksomhed op.

Jeg er 18 år, studere til dagligt på handelskolen i Lyngby på 3. år.

 Jeg har arvet en stor sum penge og da de ikke skal trække kedelige obligationsrenter vil jeg gerne investere dem i et firma. Det er dog en selvfølge at tilliden til firmaet skal være i top.

 Mine tanker er især gået på en form for importfirma. Altså have en grossist funktion.

.. Min første idé fik dog hurtigt pil ned da jeg egentlig ikke havde den store interesse for det jeg gik ind til. Jeg valgte at droppe idéen tidligt i forløbet og så nye veje. Jeg er blandt andet lun på kondom industrien - udelukkende af den grund at man kan kalde sig for - "Kondomkongen over norden" ;-)

 Anyway, er jeg sikker på at man med den rette markedsføring og PR (So important) kan blive en af de førende netshops. Nøgleordene er stilrent, overskueligt og let gennemskueligt.

 Du må kontakte mig hvis du finder det interessant så vi i fællesskab kan skabe nye idéer.

 Hvis nogen af jer andre Amino brugere finder import interessant, må i endelig kontakte mig.

Undskyld stavefejl - er on the run!

 De bedste hilsner

Anders Hasselstrøm Hansen

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Matis,

 

Jeg har en helt vildt god idé, som jeg er sikker på, man kan tjene vildt helt mange penge på med en minimal indsats. 

Hvis det lyder som noget for dig, så smid mig en mail på brughovedetselvidiot@chazz.dk

 

De bedste hilsner og kys kys,

Chazz

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

kan man få SU hvis man er selvstændig. jeg tror det ikke,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Matias Christensen:

Hej Aminoer.

Mit navn er Matias, og jeg vil gerne starte en virksomhed.

jeg har tidligere haft en fuldtidsvirksomhed sammen med en god ven, hvor vi beskæftigede os med telemarketing, men den virksomhed har vi lukket da det simpelthen hverken var profitabelt eller spændende. Jeg er færdig i hæren pr 1. juni og skal starte på et studie d. 1 sept, men indtil da ville jeg prøve at banke en virksomhed op. jeg har arbejdet en del med handikaphjælp og med telesalg. jeg har også arbejdet en del med personlig udvikling, men ikke noget lønnet arbejde. jeg har afsluttet gymnasiet for 2 år siden og har arbejdet med de forskellige ting siden. mine store interesser er "sport &træning" og "selvudvikling & coaching"

jeg har ikke en opsparing jeg kan trække på til opstarten af firmaet, og vil helst lave så småt et udlæg ved opstarten, for derefter at engagere mig mere og mere. jeg har en bil og jeg flytter i lejlighed i københavn om en måned. Min plan var at få banket et virksomhed op som kan skabe mig en passiv indtjening - bare et relativt lavt beløb hver måned for at spæde lidt til i SU'en. på den anden side - hvis det er noget jeg brænder vildt for er jeg villig til at engagere mig på et større niveau og med flere timers arbejde. det studie jeg har søgt HA(psyk) er et studie hvor jeg har plads til at arbejde ved siden af, men de næste 3 måneder har jeg al min tid til at få sat noget iværk.

jeg er åben overfor internettet som markedsplads, men jeg er meget  skeptisk overfor multilevel marketing. Det skal simpelthen være en brandgod idé før jeg gider noget mlm.

jeg håber det var info nok om mig og min situation til i kan komme med forslag og tilbud. jeg lytter til alt.

Du skriver da en Ebog. "Sådan slipper du for militæret", sælg den for 99 kroner. Stik mig 10 kroner pr. salg.

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 

astroman:

hej

kan man få SU hvis man er selvstændig. jeg tror det ikke,

 Det kan man sagtens, så længe man ikke tjener mere end den grænse der er sat for at man kan få S.U.

Hvis man skulle ske at få stor succes med det, så mener jeg det er muligt at lave en virksomhedsordning, sådan at pengene ryger i virksomheden og ikke bliver udbetalt til sig selv. Så kan man jo udbetale en løn til sig selv der svarer til grænsenfor hvad man må tjene, og bruge den resterende indtjening på virksomheden... Ny computer eller andet. 

Metoden er jeg dog ikke helt sikker på.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)