Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 36 ud af 41 (404 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet under dynen idag, da forårsvejret lige spillede mig et puds forleden dag og det er endt med en forkølelse og hovedpine, der siger SPAR 2!

Da jeg ikke kan være inaktiv og bare må lave et eller andet, så besluttede jeg mig for at købe Flemming's E-bog og piskede igennem den her til formiddag.

Konklusionen er:

1. Det er et glimrende opslagsværk og der er rigtigt mange gode pointer i den, som mange kan drage nytte af.

2. Jeg er blevet bekræftet i, at jeg gør alle de rigtige ting og det er jo en skøn tanke.

Det er nu heller ikke svært at se, at det er de rigtige tiltag, som jeg har gjort, for hver dag rummer kun gode nyheder og et skridt frem i den rigtige retning. Man mærker jo tydeligt, når det er man kun rammer ind i forhindringer, problemer eller andet, der gør hverdagen mindre sjov. Disse lader til at være forsvundet som dug for solen.

Nu mangler jeg bare at komme på ret køl, men imens vil jeg så nyde solskinnet og vide, at fremtiden bringer meget mere godt med sig.

Fortsat god dag,

Flemming

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun bekræftige hvad Fleming siger.

Mine klienter er glade for den. Giver den som reklamegave Yes

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

RevisorOlsen:

Kan kun bekræftige hvad Fleming siger.

Mine klienter er glade for den. Giver den som reklamegave Yes

Det er faktisk en forrygende ide!

Det eneste jeg nogensinde har modtaget fra min revisor er fakturaer, hvilket er fuldt berettiget, men det havde været super med en lille ting, som man bare husker.

Mange hilsner,

Flemming

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:
Det eneste jeg nogensinde har modtaget fra min revisor er fakturaer, hvilket er fuldt berettiget, men det havde været super med en lille ting, som man bare husker.

Og vis revisoren så smed E-pusher og Thomas's nu udgivne SEO-bog oveni så begynder det at ligne noget.....Yes

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Flemming1970:
Det eneste jeg nogensinde har modtaget fra min revisor er fakturaer, hvilket er fuldt berettiget, men det havde været super med en lille ting, som man bare husker.

Og vis revisoren så smed E-pusher og Thomas's nu udgivne SEO-bog oveni så begynder det at ligne noget.....Yes

Det kunne være sjovt, men mangler tilbud på. Hvad de ville give for at få udbredt deres E-bøger.Geeked

Flemming lille bog er jo prisvenlig og han hjælper gerne til som mentorIdea

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Whew! Så fik jeg endelig læst hele den lange tråd igennem og vil nu igang med at bestille online versionen :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Flemming1970:
Det eneste jeg nogensinde har modtaget fra min revisor er fakturaer, hvilket er fuldt berettiget, men det havde været super med en lille ting, som man bare husker.

Og vis revisoren så smed E-pusher og Thomas's nu udgivne SEO-bog oveni så begynder det at ligne noget.....Yes

Ja, Henrik - men E-pusher og SEO-bogen er vist ikke i samme prisleje som "Rig som Selvstændig"  E-Pusher koster mig bekendt det tidobbelte, så den bliver vist ikke til promo-gave lige med det samme Wink

God søndag herfra!

Flemming

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Klovn:

Flemming1970:
Det eneste jeg nogensinde har modtaget fra min revisor er fakturaer, hvilket er fuldt berettiget, men det havde været super med en lille ting, som man bare husker.

Og vis revisoren så smed E-pusher og Thomas's nu udgivne SEO-bog oveni så begynder det at ligne noget.....Yes

 

Ja, Henrik - men E-pusher og SEO-bogen er vist ikke i samme prisleje som "Rig som Selvstændig"  E-Pusher koster mig bekendt det tidobbelte, så den bliver vist ikke til promo-gave lige med det samme Wink

God søndag herfra!

Flemming

Det er rigtigt Flemming.

 

Men forventer da, at Thorborg og Thomas kommer med et aminotilbud. Big Smile

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Men sammen med den billige bog, kan man jo give et lille kort med de to webadresser til light udgaverne - så kan folk selv vælge om de vil købe den fulde version. Det ville jeg i hvert fald sætte pris på - og jeg ville blive stiktosset hvis min revisor gav sine kunder E-pusher - det er jo kunderne selv der betaler. Så det skal være indenfor bagatel grænsen når man giver gaver på den måde :)

Mette

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteSkagen:

Men sammen med den billige bog, kan man jo give et lille kort med de to webadresser til light udgaverne - så kan folk selv vælge om de vil købe den fulde version. Det ville jeg i hvert fald sætte pris på - og jeg ville blive stiktosset hvis min revisor gav sine kunder E-pusher - det er jo kunderne selv der betaler. Så det skal være indenfor bagatel grænsen når man giver gaver på den måde :)

Mette

Har faktisk købt bogen, men kunne af flere årsager ikke drømme om, at dele den ud "gratis" Enten ville Thorborg blive snydt for honorar

eller også ville klienter blive sure over, at få en skjult regning på noget de ikke har bestilt.Indifferent Flemmings bog er ikke meget dyre en de

UBS- nøgler vi gav væk med reklame på. Til klienternes feriebilleder, inden deres computer brød sammen.Geeked

Side 36 ud af 41 (404 indlæg)