Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 37 ud af 41 (404 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Det kunne jo også være en ide, hvis de tre besluttede sig for at "join forces" - med andre ord, at de krydsreferede til hinandens bøger i deres egne bøger. Ingen af dem konflikter jo med hinanden og alle kunne således få gavn af det. Både forfattere, kunder og revisorer. Big Smile

Flemming

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteSkagen:
og jeg ville blive stiktosset hvis min revisor gav sine kunder E-pusher

Det ville jeg også. I forbindelse med mit bryllup for nogle år siden fik konen og jeg en del rigtig dyre gaver (flertal er god nok - vi fik fra 3 forskellige afdelinger) fra et af de større revisionsfirmaer. Allerede da tænkte jeg at jeg lagde for mange penge i det firma.

Henrik

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

MetteSkagen:
og jeg ville blive stiktosset hvis min revisor gav sine kunder E-pusher

Det ville jeg også. I forbindelse med mit bryllup for nogle år siden fik konen og jeg en del rigtig dyre gaver (flertal er god nok - vi fik fra 3 forskellige afdelinger) fra et af de større revisionsfirmaer. Allerede da tænkte jeg at jeg lagde for mange penge i det firma.

Henrik

Det kunne være, at de fremover skulle kalde firmaet: "De Nålestribede Igler"? Cool

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret skal være ret..... De var pengene værd!

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Ret skal være ret..... De var pengene værd!

Yes ....Tilfredse kunder er guld værd - og det er ligeledes også guld værd at føle man får noget for sine penge!

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Coach-Psykolog:

Penge er efter min erfaring selvstændiges mindste motivatrionsfaktor - that is: lige indtil kassekreditten går i max..

Michael

Det burde stå på en Ga-Jol pakke!

Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig.

Folk der starter op selvstændigt kun for at blive rig, altså ingen passion eller viden på det område de nu starter op på, taber i det lange løb.

Hårdt arbejde, passion og viden = rigdom

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

BrianM9000:

Helt enig.

Folk der starter op selvstændigt kun for at blive rig, altså ingen passion eller viden på det område de nu starter op på, taber i det lange løb.

Hårdt arbejde, passion og viden = rigdom

Jeg har hele mit liv ønsket at blive rig - og jeg blev det. Det tog måske lidt lang tid, men det lykkedes. Nu kan mine mange års erfaring købes så andre kan spare at gøre mine fejltagelser, er det ikke fantastisk?

Jeg lykkedes fordi jeg havde viljen, troen, energien og kunne se målet for mig.

Du kan gratis læse min selvbiografi på: www.rigmand.es

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

det er godt at være rig på den måde, men jeg vil have råd til en stor sejlbåd og så vil jeg have råd til ikke selv at skulle lave alt renoveringsarbejdet på den. Så vil jeg også kunne spise ude ofte. Jeg behøver ingen stor bil, det gør de fleste :D det er totalt forskelligt hvad folk vil.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

^^ Som Simon

Bortset fra at min skal være en motorbåd. Tør ikke overlade min søsikkerhed til vind og vejr... og mine evner :)

Side 37 ud af 41 (404 indlæg)