Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fatter ikke en disse

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Med din størrelsesorden, så glem alt om revisor og gå efter en bogholder. En sådan, ville sagtens kunne ordne, hvad der skal til for at et enkeltmandsfirma overholder reglerne.

Find nogle forskellige i lokalområdet, aftal at du gerne vil have et kort gratis intromøde med dem, sæt dig ned og drik en kop kaffe med dem enkeltvis og find ud af hvem du kan lide...

Om muligt, så vælg et bogholderfirma, hvor der er mere end en person - SKAT er nemlig ligeglad med undskyldninger a la min freelance bogholder er blevet langtidssyg og derfor kan jeg ikke aflevere årsregnskab... :-)

Held og lykke med det. 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm tak for jeres søde svar , det vil jeg prøve

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Det er ikke den store udgift. Jeg kører en regnskabsservice, hvor jeg kommer efter behov, og med et prisniveau for sådan nogle som os på ca. kr. 300,-, bliver det ikke så dyrt. Jeg vil tro, at det kan gøres for kr. 4-5.000,- om året, hvis du har ordentlig styr på dine bilag. Hvis du vil kan du hive en revisor henover til sidst til selvangivelsen. Det koster vel også ca. 5.000,-.

Lad være med at gøre tingene sværere end de er. At få dårlige karakterer i matematik, har intet med regnskab at gøre. Regnskab er blot at have de rette kasser at putte tallene ind i. Hvis du bor i Esbjerg-Varde-området, skal jeg gerne dukke op og sætte dig ind i det. Så kan du evt. selv tage den derfra. Så kan din revisor eller jeg selv kigge det igennem hvert kvartal inden momsen afleveres.

Held og lykke med det.

Michael

Fokus Regnskabsservice

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)