Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AMINO.dk til DHL-stafet - 5/9-2008

Side 6 ud af 11 (106 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jonathan: Det er med stor tilfredshed, at jeg noterer mig min holdleders meget lovende fritidsbeskæftigelse og profilbillede - vi må være bookmakernes favoritterWink

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er det som sidder og skal udsende fakturaer? Jeg har heller ikke modtaget en endnu, og ved endnu ikke hvilket hold jeg er på? :-))

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Steenbeck:

Hvem er det som sidder og skal udsende fakturaer? Jeg har heller ikke modtaget en endnu, og ved endnu ikke hvilket hold jeg er på? :-))



Det er Kristian, Cygnet. Jeg har hørt ham - De er på vej.

Nøj, hvor jeg i dårlig form...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gade Mikkelsen - Dribling:

@Jonathan: Det er med stor tilfredshed, at jeg noterer mig min holdleders meget lovende fritidsbeskæftigelse og profilbillede - vi må være bookmakernes favoritterWink

Godt spottet.

Jeg er også i topform. Skal løbe halvmarathon på søndag

 

 

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Fra København K
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja alle på klemmesamler af 3. grad skal sørge for at have bundet sine snørrebånd ordenligt, fordi vi skal klart vinde over de andre Aminohold. Stick out tongue

Kristian: Hvor hurtigt løber du dine 5 km?? Duckyard har været samlet som hold længst, så de er nok i super-form. Star

Dbh
Jonathan

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nikolaj Astrup Madsen:
Nøj, hvor jeg i dårlig form...

Var en tur i fitnessdk i går. Jeg nåede lidt over halvvejs. Smutter derned igen i morgen og ser om ikke jeg kan komme lidt tættere på målet.

Spørgsmål til alle jer løbe-freaks: jeg kan godt lide at løbe med ca 12-14 km/t., men med min nuværende kondi holder det til max 2,5 km. så er jeg nødt til at drosle langt ned i en god periode. Alternativet er at jeg løber med en mindre fart og prøver at holde den konstant, men jeg synes selv en ordentlig speed er sjovere. Hvad er eksperternes råd?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg løb 5 km i torsdags - laaaaaangsomt, MEN uden pauser, og det var målet. Det tog mig 45 minutter, og sidste år løb jeg DHL på 35. I betragtning af i hvor dårlig form jeg føler mig i år, var jeg ganske godt tilfreds med bare at kunne gøre det! Jeg napper en tur igen i morgen, og så får vi se hvordan det går på fredag når det gælder. :-)

~
Anja

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Jeg kender en ikke-amino ved navn Nicolai - han ville jo passe på mit eget hold, han skal bare lige have overtalt mig til at betale.
Alternativt, så er der et 3-mandshold. Kan man dele dem ud, så vi får to 5-mands og et 6-mandshold?

 

Det må være ham der skal fylde den sidste plads ud Big Smile

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Sand:

Ja alle på klemmesamler af 3. grad skal sørge for at have bundet sine snørrebånd ordenligt, fordi vi skal klart vinde over de andre Aminohold. Stick out tongue

Kristian: Hvor hurtigt løber du dine 5 km?? Duckyard har været samlet som hold længst, så de er nok i super-form. Star

Dbh
Jonathan

 

Så har jeg skaffet en sidste mand til holdet. Han hedder Christian Ebbe, og er i superform.

Jeg skal bare have regningen for ham

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Nikolaj Astrup Madsen:
Nøj, hvor jeg i dårlig form...

Spørgsmål til alle jer løbe-freaks: jeg kan godt lide at løbe med ca 12-14 km/t., men med min nuværende kondi holder det til max 2,5 km. så er jeg nødt til at drosle langt ned i en god periode. Alternativet er at jeg løber med en mindre fart og prøver at holde den konstant, men jeg synes selv en ordentlig speed er sjovere. Hvad er eksperternes råd?

Tag 3 gange spinning, så sidder den lige i skabet.
Spinning er vildt hårdt, men det er den bedste måde for mig at træne puls på. og efter meget få gange kan jeg altid mærke forbedringer i konditionen.

Alternativt skal du i højere grad løbe i intervaller......altså løbe på 80-90% af maks, og så ned i tempo....Du bestemmer selv hvor lang eller kort......Bare prøv at skift så ofte du kan.....Det giver også rigtigt godt på kondien 

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Side 6 ud af 11 (106 indlæg)