Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At trække sit lagerrum fra i regnskabet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har lager i vores hus, men værelset bliver KUN brugt til virksomhedens varer - INTET privat er at finde derinde.

Hvilke krav og regler er der ellers omkring det med at kunne fratrække værdien af sit værelse i regnskabet??

Størrelse, adgangsforhold osv.

Mvh. Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal skyde en pil efter den plan, har læst rigtig meget om det, og det er meget SVÆRT at få lov til.

Shape the future, or die trying 8-)

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du evt. nogen link??

Det er nemlig fordi min revisor synes vi godt kunne gøre det, men så hørte jeg fra en anden at rummet skulle være x antal kvm før det kunne lade sig gøre og så ville jeg da godt selv lige læse lidt mere om det.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg ringede bare til told og skat og fik af vide det var meget svært, jeg er kun en amatør og hvis din revisor siger det kan lade sig gøre, har personen jo meget sikkert ret,

 

 

Shape the future, or die trying 8-)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder på revisoren. Skat har en tendens til hele tiden at fokusere på den praksis der gælder vedr. lønmodtagere, hvor der er betydeligt mere strikse regler. Fordi udgangspunktet her jo er at arbejdsgiveren stiller fornødne ting til rådighed. Som jeg læser det Har I ikke anden opbevaringsmuligheder til virksomhedens lager og bruger også kun det nævnte værelse til dette formål. Derfor er der gode argumenter for at foretage fradrag.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)