Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt/aftalesedel til kunder?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger man en kontrakt/aftalesedel (eller et andet navn) til nye kunder, og hvor for man sådan en fra?

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups! Jeg fik ikke lige det hele med: Jeg skal igang med at bogføre for andre virksomheder, derfor ville det være dejligt hvis der var en som vidste hvad man typisk bruger til at skrive alt ned på.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg foreslår, at du udarbejder et generelt sæt almindelige betingelser for levering af dine bogføringsydelser, som du udleverer til dine kunder i forbindelse med opstart af et nyt samarbejde. Du sikrer dig hermed klare retningslinjer for dit arbejde. I dine generelle betingelser kan du blandt andet regulere spørgsmål som betalingsbetingelser samt navnlig i hvilket omfang du påtager dig ansvar, herunder eventuel ansvarsbegrænsning.

Som supplement til dine almindelige forretningsbetingelser bør du i hvert enkelt tilfælde lave et individuelt aftalebrev, hvor du nøje beskriver, hvad det er aftalt, at du skal bistå kunden med, og det dermed er helt klart, hvilket arbejde som du påtager dig ansvaret for.

Jeg formoder, at du kan finde inspiration til formuleringen af sådanne almindelige betingelser på revisorers eller bogføringsfirmaers hjemmesider

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)