Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ordner jeg dog det økonomiske? Sideindtægt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg er en ung uddannet mand som tjener mine penge som slave i det offentlige (pædagog), og det er nu også ganske hyggeligt. Men i min fritid der leger jeg med affiliate markedesføring, især via google adwords. Jeg har en indtjening via det her, som nok ender under 50000 i år. Hvordan skal jeg få det angivet til skat? Har ingen forstand på selvangivelser ect.

Jeg har oprettet en ekstra konto i banken, og overfører alt min affiliate indkomst til den konto. Og fra den konto hæver jeg også til at betale mine reklamer. Er det muligt bare at have den konto som en slags opsparing, og så når jeg skal lave selvangivelse, så vil jeg kunne se på min konto hvor meget jeg har tjent, og så angive det på selvangivelsen som b indkomst? Og så på en eller anden måde trække mine udgifter fra? Eller skal man være registreret som firma for at kunne det? Og så kan jeg betale et evt skattesmæk via min affiliate bank konto?

Arg håber ikke i er for forvirret over det jeg skriver, for det er jeg selv :) Håber nogle kan hjælpe!

Mange tak

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du skal opgive dit nettoesultat på selvangivelsen, og der skal foreligge et regnskab.

Du har ikke brug for CVR.nr. nu som jeg ser det.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, mange tak for dit svar.

Det regnskab jeg skal have i min selvangivelse, skal jeg bare lave en simpel oversigt over indtægter og udgifter? Eller skal jeg fremvise kvitteringer?