Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger discount revisor

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa... Søges en super billig revisor, gerne tæt på Odense. (Men ikke nødvendigt). Jeg arbejder fuld tid, og har i min fritid startet en lille internet virksomhed, hvor jeg tjener penge på affiliate salg. Skal til at opgive første momstal, og ellers er det selvangivelse og årsregnskab der trygger. Jeg tjener penge hos danske affliate netværk. Mine udgifter er til adwords, yahoo, facebook. Og så til domæner og webhoteller. Er lige startet, og har endnu ikke en stor indkomst, så derfor er der ikke så mange penge til en revisor. Hvor kan man finde en ekstremt billig en? Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er en billig revisor ?

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm

Jeg ville da nødig svare på det her indlæg som revisor, så var man jo i katagorien diskount!

Sorry jeg måtte alså komme med en bemærkning til dit indlæg.

Skal jeg være en smule seriøs, så handler valg af revisor om mange ting.

Hvad er revisorens kompetancer i forhold til f.eks affilikate netværk

Hvilke programmer har revisoren til rådighed

Hvor meget af arbejdet vil du lave selv

osv. osv.

 

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ser du dog "discount" som noget negativt? :) Så lad mig ændre det til: Jeg søger en billig revisor, men han må meget gerne være verdensmester.

Det jeg skal have lavet er min første momsopgørelse, så jeg kan se hvordan det fungere. Så skal jeg have tilpasset sådan skat hænger sammen med mit normale arbejde, og min "hobby" virksomhed. Og så skal jeg have lavet et årsregnskab på et tidspunkt.

Kan ikke lige se det er vigtigt at en revisor har nogen kompetencer i forhold til affiliate netværk? :)

Jeg er også ret ligeglad om min revisor laver regnskab i et eller andet smart program, eller om det er på bagsiden af en serviet. Så længe det virker.

Men altså, det er ikke raketvidenskab det her, er ret sikker på at min opgave er ekstremt simpel og hurtig for en revisor.

Jeg har indtægter fra 4-5 danske affliate netværk.

Mine udgifter går til adwords og facebook. Og så til en håndfuld domænekøb og server.

Og så skal jeg ha modregnet mine udgifter ved køb af bærbar og min internet regning.

Grunden til jeg gerne vil ha det meget billigt, er fordi hvis beløbet bliver for stort, så mener jeg ikke det kan betale sig, da min indtjening (endnu) ikke er fantastisk stor. Det er jo noget jeg køre i min fritid. Jeg ville allerhelst lave alt skattearbejdet selv, men det er virkelig et område hvor jeg fuldstændig er på bar bund. Men ellers må jeg jo tage chancen og lave det selv, har også hørt sådan et torskegilde er hyggeligt.

Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

verdens rigeste mand:

Hvorfor ser du dog "discount" som noget negativt? :) Så lad mig ændre det til: Jeg søger en billig revisor, men han må meget gerne være verdensmester.

 

Pris og kvalitet følges ad det er en kendsgerning, derfor ligger det også implicit at discount == billigt == lav kvalitet.

Derfor!

 

verdens rigeste mand:

Det jeg skal have lavet er min første momsopgørelse, så jeg kan se hvordan det fungere. Så skal jeg have tilpasset sådan skat hænger sammen med mit normale arbejde, og min "hobby" virksomhed. Og så skal jeg have lavet et årsregnskab på et tidspunkt.

Kan ikke lige se det er vigtigt at en revisor har nogen kompetencer i forhold til affiliate netværk? :)

 

Han skal stadig vide hvad det er for at være ops. på eventuelle særregler el. lign.

 

verdens rigeste mand:

Jeg er også ret ligeglad om min revisor laver regnskab i et eller andet smart program, eller om det er på bagsiden af en serviet. Så længe det virker.

 

Du skal selv lave din bogføring, med mindre du har lyst til at betale din revisor for det. Din bogføring laver du i et program du selv har købt eller lejet. F.eks. C5 eller economics.

Det er ret afgørende at revisoren har adgang og kompetencer indenfor samme system.

 

verdens rigeste mand:

Men altså, det er ikke raketvidenskab det her, er ret sikker på at min opgave er ekstremt simpel og hurtig for en revisor.

Jeg har indtægter fra 4-5 danske affliate netværk.

Mine udgifter går til adwords og facebook. Og så til en håndfuld domænekøb og server.

Og så skal jeg ha modregnet mine udgifter ved køb af bærbar og min internet regning.

 

Den bærbare kan kun fratrækkes hvis den udelukkende bruges i erhvervsmæssigt øjmed. Dernæst skal du være opmærksom på at hvis du kun har en computer så får du ikke lov til at den udelukkende er til erhvervsmæssigt brug. Så skal der laves et skøn.

Din internet regning kan du glemme at trække fra, med mindre du efterfølgende vil beskattes af fri telefon (det vil du ikke!).

 

verdens rigeste mand:

Grunden til jeg gerne vil ha det meget billigt, er fordi hvis beløbet bliver for stort, så mener jeg ikke det kan betale sig, da min indtjening (endnu) ikke er fantastisk stor. Det er jo noget jeg køre i min fritid. Jeg ville allerhelst lave alt skattearbejdet selv, men det er virkelig et område hvor jeg fuldstændig er på bar bund. Men ellers må jeg jo tage chancen og lave det selv, har også hørt sådan et torskegilde er hyggeligt.


Eller få en til at lave det for dig som har prøvet at lave moms før og som ikke nødvendigvis er revisor, en bogholder f.eks.
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes min Netto pige er lige så sød som hende i Irma :) Ej selvfølgelig hænger pris og kvalitet sammen, men jeg undrede mig bare over man blev provokeret af ordet "discount".

Hvis jeg styre det selv, så må jeg vel gerne køre bogføring på et simpelt A4 ark? :)

Skal ned og snakke med skat i næste uge, så vil jeg håbe jeg bliver klogere, men jeg var da af den overbevisning, at jeg kunne trække bærbaren og internettet halvt fra i skat?

Kender desværre ikke rigtig nogle der kan lave regnskab, min omgangskreds har alle valgt nogle kedelige humanistiske uddannelser :)

Indser mere og mere at en revisor måske er lidt for bøvlet i min situation... Gik bare og drømte om at en skrev "Jeg kan løse alle dine problemer, og det koster kun et par tusinde). :)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg kan ikke reglerne fuldstædnigt, jeg har købt en internet forbindelse selv og købt en computer selv. For mine egne penge.

 For told og skat forstår simpelthen ikke at en 100mbit fiber forbindelse ikke er det samme som en "hjemmearbejdsplads" og mener at jeg skal beskattes af den selvom den er installeret på kontoret.

Samtidig forstår de ikke at jeg ikke gider rode med computere når jeg har fri og derfor ikke har brug for en privat computer ... så jeg har købt mig en privat computer også ...

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil tro at dansk revision kan hjælpe dig for 5-10K

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger excel til kviteringer, og excel til til regnskab, og det er godkendt på andet år af min revisor. Har betalt for 2 timer, 1 time hvert år, du kan sende en mail så sender jeg dig de skemaer jeg bruger :o)

 

Gratis selvfølgelig ;o)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan, det lyder satme godt. Tror det vil være rigtig godt for mig at se hvordan "det fungere". Du får lige en mail :)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)