Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man kunne se alt på konto udskriften

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino'er

Jeg har en mindre problem, jeg sidder netop og er igang med vores regnskab.
Så fik jeg pludseligt en information, om at alt hvad vi køber til firmaet, skal man kunne se på vores konto udskrift.

Men mange ting som f.eks. hvis vi mangler et par mapper, eller andet, så tager vi ned i vores boghandel og betaler det kontant,
skal man så også kunne se at vi har betale 43,- kroner kontant den og den dag på vores konto udskrift. Altså vi har selvfølgelig skyr på at vores regnskab passer, og at alle kvitteringerne er der, men skal det kunne ses at vi d. 21. August har købt 2 mapper for 43 kroner og d. 23 August har købt 100 konvolutter for 15 kroner ,

og hvis det skal kunne ses på konto udskriften, kan man så bare ligge beløbene sammen, så det bare kan ses at der er trukket 58,- kroner ud, til diverse køb.

På forhånd tak for hjælpen .

Hilsen Lasse

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja........!

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du uddybe dit svar lidt mere ?

Søndags hilsner Lasse

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal kunne følge de enkelter posteringer(bilag)fra bank/kasse til bogføringen i

kronologisk orden(datoorden).

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 Lille uddybning til Peter' kommentar. Hvis du betaler kontant kan det jo ikke ses på dit kontoudtog fra banken. Men går udfra at du enten har en kassebeholdning hvor bilag så modregnes fra. Eller at ud overføre pengene via banken til dig selv som et udlæg. På den måde kan du følge transaktionerne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)