Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervs og bolig lejemål findes det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amono,

Jeg har nu arbejdet hjemmefra i en årrække og trænger enten til at finde et kontor eller ihvertilfælde at lokale som kontor. Og mit film produktions firna ville passe perfekt med at finde en stuelejlighed f.eks. gammel butik med baglokale hvor det er tilladt også at have privat bopæl. Er dette overhoved lovligt i Danmark for jeg har surfet nettet og ikke rigtig fundet noget. Det eneste jeg fandt var en ejerlejlighed på KBH Ø hvor ejerne havde lavet butikken om til en stue,

Hvis dette er muligt ja så bliver det vel en kontorløsning evt. kontorfællesskab.

Mvh

Thonmas 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Blandet erhverv og bolig er skam muligt, men der findes ikke specielt mange af dem i københavn. Men du kan jo blot tage noget rent bolig og bruge et af værelserne som kontor. Det vil formentlig være svært at få fradrag for erhvervsdelen i firmaet, med mindre det er indrettet meget specifikt så du ikke kan bruge det til andet, men til gengæld er det nok en del billigere end et kontorfællesskab, hvis du alligevel skal have ny bolig.

Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder selv i en lille lejlighed med kontor. Men det er ret svært at motivere sig fordi der er altid noget man kan gøre som ikke er arbejdsrelateret. Det vil den løsning selvfølig heller ikke være en garanti for med mindre man fandt et sted hvor man kunne f.eks. leje et par arbejdspladser ud. Eller bruge det til studio/produktion altså ting som man ikke lige kan gøre i sit lille kontor på 14 kvm.

Min plan B er at leje et lukket kontor men hvor der er andre kontorer så der er noget socialt fællesskab. Det går bare ikke så godt hvis man sidder og skal klippe en film og man sidder på en arbejdsplads i et kontormiljø med 12 andre.

Og når så min økonomi tillader det og jeg finder det rigtige sted, kunne jeg godt tænke mig at lejer et lidt større kontor og selv bygge 1 til 2 lukkede kontorer og ellers et par åbne arbejdspladser.

Men tak for dit svar.

Mvh

Thomas 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)