Hej, alle I kloge hoveder! Jeg beder om Jeres hjælp, thi jeg er kun en stakkels sælger, der intet ved om it Hvis jeg i min lille virksomhed skal have et kunde- projekt- og leverandørstyringssystem, hvad skal jeg så kigge efter?? Jeg beder Jer venligst om ikke at fortælle mig, hvem der kan løse opgaven (for det véd jeg, at der er mange af Jer der kan!), men udelukkende at fortælle mig, hvad der er plusser og minusser ved de forskellige systemer. Og hvad jeg skal passe på. Og hvad jeg ikke kan leve uden... Og hvis I så vil være så venlige ikke at bruge for mange fagudtryk eller forkortelser, så vil jeg være meget taknemmelig! På forhånd mange tak LotteA |
Hej LotteA
Du skal helt sikkert kigge på Mamut ERP, specielt når du siger at du er sælger ikke IT kyndig
Et par Keypoints:
100% integreret med MS Office - dvs. e-mail du sender eller modtager fra kunder, er at finde på kundens kontaktkort, det samme gælder dokumenter og tilbud. Du kan altså altid finde din korrenspondance med kunde.
Send info til en eller alle kunder via e-mail eller brev.
Nem grafisk menuopbygning
Ingen begrænsninger i antal kunder, bilag, regnskaber.
Inkl. Webshop o.m.m.
Men kontakt mig, så sender jeg dig en demoversion + mere info, så du selv kan prøve Mamut.
Jeg er Mamut Partner