Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

be´ om feedback...

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i energiske Amino´er

Da jeg kan se at der altid er gode input ved vurdering af sites herindefra, ville det være super hvis der er nogen der har tid til at smutte forbi www.esprezzo.dk og gi´ lidt feedback.
 
På forhånd tak. 
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit umiddelbare indtryk er at der er for meget information på forsiden. Adressen og tlf. nummer skal helst være synlig uden at skulle scrolle.
 
Kan du ikke flytte den grå kasse varekategorier op som menupunkt og udnytte fuld skærmbredde bedre og dermed flytte tilmeld nyhedsbrev ud i siden.
 
Jeg kan godt lige valg af farve og billederne øverst på siden.
 
Ellen
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/20/2006 2:24:11 PM Forfatter: Ellen Holm

Hej

Mit umiddelbare indtryk er at der er for meget information på forsiden. Adressen og tlf. nummer skal helst være synlig uden at skulle scrolle.
Kan du ikke flytte den grå kasse varekategorier op som menupunkt og udnytte fuld skærmbredde bedre og dermed flytte tilmeld nyhedsbrev ud i siden.
Jeg kan godt lige valg af farve og billederne øverst på siden.
Ellen

Hej Ellen,
 
tak for feedback
- den grå kasse er faktisk ikke varekategorier, men fremhævede varer (måske skal det så gøre tydligere) og skærmbredden skulle gerne gøre det ud for et lækkert layout...
- Mht scroll, er jeg helt enig og det retter sig selv når vores konkurrence udløber ved slutningen af april og konkurrence banneret skal væk igen.
 
Men tak for kommentaren. alt bliver taget ad notum.
 
Mvh
Lars
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg ved nu mere end jeg nogensinde har vidst om kaffe og hvad deraf følger... Jeres side er overskuelig og nem at finde rundt på, jeg ville ikke have problemer med at bestille fra jeres shop, og betingelserne er grundigt forklaret så alle kan være med. Jeg har ikke engang kunnet finde stavefejl, og jeg HAR ledt
Så hvis det var kritik du ledte efter kan jeg ikke hjælpe dig. Det er en fin side.
 
mvh
Helle
 
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Joee, det var da egentlig en lakmus test af sitet jeg var ude efter.....
Men 1000 tak for din tid og ros det er jo bare super at der ikke er noget der springer i øjnene, man har jo ofte tendens til at stirre sig blind på tingene...
 
Mvh Lars
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg sidder her og bliver helt kaffetørstig, og det tiltrods for jeg lige har sat en tom kop fra mig.
 
Det er en meget flot side, let overskulig, flotte billeder i en god kvalitet, eneste minus er jeres priser på sukker og spirup.
 
Flot arbejde.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Korntrold,

Takker mange gange, det lader til at jeg slipper helskindet igennem denne tråd
Mht. sukker og sirup ... er det desværre svært at få til en ordentlig pris når det nu lige netop er de ting der ikke sælges nok af til at det kan betale sig selv at importere ... Men hvis du har nogle alternativer hører jeg gerne om det
 
Mvh Lars
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Desværre har jeg intet kendskab til import.
 
Bare en glad buger af disse produkter når jeg kan finde dem billigt nok

Venligst

René Buch

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars,


For dælen det er en pæn side :-)

Meget overskuelig, det må jeg sige :)

Det eneste minus/forslag jeg kan komme på, er at baggrunden går for meget ind i selve "designet". I kunne prøve at smide nogle tern på baggrunden, eller noget andet som bryder lidt med designet, så det giver en kontrast...

Her er et eksempel på en baggrund http://www.jjepsen.dk/tern.htm

Det var vist alt :)
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig!

Det er en flot og overskuelig side!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)