Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP.. jeg er blevet taget i r.....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg har haft en ekstern bogholder siden årskiftet, som skulle bogføre regnskabet 2007, samt 1. kvartal 2008, endvidere fik jeg et tilbud om bogføring af tidligere årsregnskaber (som jeg ikke har fået taget mig sammen til at bogføre, ikke det helt store men nu skulle det altså være!, så jeg kunne få helt styr på regnskabet.)

Nu har jeg så siden januar ikke fået bogført noget (Januar blev bogført i e-conomic, jeg skiftede dog til en hostet navision i slutningen af marts, da e-conomic ikke kunne det den skulle i henhold til lovgivningen omkring varesporing. men efter aftale med min bogholder ville hun bogføre første måned igen uden beregning i min hostede navision U.B.)

Intet er dog sket siden!

desværre har jeg allerede betalt de første 3 mdr. af 6000.- kr. eks.momsm pr. mdr.

DET VIL SIGE JEG IKKE HAR FÅET NOGET SOM HESLT UD OVER  eét BILAG SOM ER LAGT I EN FINANS KLADDE FOR ET PAR DAGE SIDEN.

for iatl kr. 18.000.

er der noget jeg kan gøre?? for at få hende til at udføre det aftalt arbejde i henhold til underskrevet kontrakt (som er specificeret),

eller skal jeg evt. søge advokat bistand for at prøve  på at få nogle af mine penge igen.

HJÆLP mig venligst snarest med nogle kvalificerede bud

 

Hilsen

Erik

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok ikke den samme, da dette er en "hun" og den tidligere er en "han".

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Som juridisk rådgiver er mit råd til dig ikke at bruge mere tid end højest nødvendig på den omhandlende bogholder. Du bør, enten selv, eller får din juridiske rådgiver til at sende bogholderen en skrivelse om at du forventer det aftalte arbejde udført inden en vis tidsfrist (denne afhænger af sagens omfang, men husk at der skal være en reel mulighed for din modpart til at kunne opfylde dette).

Sker dette ikke skal du samle alt det bevismateriale du har, lige fra selve aftalen, emails, og dokumenter der viser at arbejdet ikke er udført. Dette skal danne grundlag for en skrivelse til bogolderen hvor du angiver dine krav på tilbagebetaling mv. Får du ikke pengene må du tage skridtet videre og gå i retten. Dit krav er stort nok til at det vil kunne betale sig for dig rent økonimisk.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med det rent juridiske og som aminoer skal vi nok finde en fin pris så du ender med at få fordel af vores samarbejde. Du kan kontakte mig på info@agenthuset.dk

V.H.

Karina Svendsen, Partner AGENTHUSET

 

www.agenthuset.dk
Fra Køge
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

tak for jeres indlæg. og tak for tilbuddet.

N.B. det er to forskellige bogholdere der er tale om Smile

Erik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)