Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema: Hvilket regnskabsprogram

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal lave en sammenligning af features og priser på forskellige regnskabsprogrammer, som bruges af små virksomheder. I den forbindelse vil jeg meget gerne høre, hvad der er mest brugt.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette,

Jeg er meget glad for stadigvæk at bruge SummaSummarum som du har anbefalet mig :) Tak :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Jeg bruger Web-finans fra Scannet, men skifter nok til SummaSummarum i løbet af de næste måneder.
 
Hilsen
 

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået anbefalet både mamut og SummaSummarum, men der går et par måneder inden jeg kan sætte i gang.

 
God arbejdslyst!
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Anette herinde er reseller på SummaSummarum, ta fat i hende. Hun har ihvertfald været til stor hjælp fra mig. Jeg fik også anbefalet SummaSummarum - det skal siges at det KUN har været et godt valg :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg stemte excel selvom dette ikke er helt sandt.

Vi har revisor på der klarer det meste inkl bogføring, men vi fakturere selv.  Derfor bruger vi et excel regnskab til at holde styr på hvem der har fået og hvem der har betalt etc.

Vi har prøvet både mamut og summa, og det ender nok med vi benytter summa igen til fakturering, vi savner dog et program der nøjes med at holde styr på fakturering, så man slipper for alt det andet :)
Et program som påminder om at der skal faktureres på service aftaler etc.

Findes et sådan program måske?

Men glæder mig til at se din sammenligning når du bliver færdig.
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Lene: Prøv før du skifter - følg linket i denne tråd. Køb aldrig software uden at prøve det først, hvis det overhovedet er muligt. Skift i forbindelse med et kvartalsskifte - eller som situationen er nu: Vent til præcist 1. juli. Hav alt parat og testet inden da, og vær konsekvent, når du skifter. Så kommer der mindst bøvl ud af det senere hen.
 
Tak for anbefalingen, Christoffer.
 
Dorte, det er lige fordi du og andre står i den situation, at jeg skal lave en sammenligning af, hvad de forskellige programmer koster - og hvad de kan, Der bliver også nogle anbefalinger/kommentarer fra brugerne, hvis jeg får held til at få nogle besøgende på den side.
 
Men indtil jeg når så langt: Du kan få en gratis udgave af både Mamut og SummaSummarum - SS henter du i det øverste link på denne side
 
og Mamut må du selv kontakte. De tæppebombarderer med Googleannoncer, så de er ikke svære at finde.
 
Prøv at installere dem begge to: Mærk efter, hvilket du synes er lettest at forstå. Tjek, om du kan åbne hjælpefilen og se på designet: Hvilket er mest intiuitivt rigtig for dig. Læs så om, hvad de kan, eller tag kontakt til en forhandler af hvert program for at høre nærmere. Spørg også om, hvad de årlige udgifter bliver på de to programmer.
 
God fornøjelse, og husk at stemme, hvis du beslutter dig til en udgave :-)
 
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Jeg skal holde øje med den erindringsfeature, du ønsker. I Summa kan man gøre det ved at arbejde med debitorgrupper:
 
Lav en debitorgruppe til alle de, der skal faktureres den 5. i måneden og en til de øvrige (hvis det var eksemplet). Det gør jeg med Franciskanerserien: Alle de, har har bestilt et abonnement kommer i en særlig gruppe, så når det næste bind udkommer, kan jeg bare åbne gruppen og fakturere alle. Uanset hvad de ellers har købt eller ikke har købt hos mig, ligger de her - men de kan også tilknyttes andre lister og grupperinger, f.eks. til Inlocos nyhedsbrev.
 
Mange hilsner
 
 
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

 
Tak for rådet, jeg har allerede afprøvet SummaSummarum, og det dækker fint vores behov. Vi er i gang med at skifte web-shop, så det bliver sikkert først efter det er klaret.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger Mac, men måtte købe mig en pc, da der ikke fandtes et regnskabsprog der var kompatibelt med windows (så min revisor kunne læse mine posteringer).

Er der nogle der har gode erfaringer med regnskabs prog til Mac?

Da jeg er dybt træt af at bruge pc ...

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)