Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem Bogføring!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har netop opstartet min egen virksomhed, inden for bogholderi, og søger derfor nogle kunder.

Her er lidt facts om mig :

-Arbejder til dagligt i et mellemstort revisionsfirma, med arbejdsopgaver som, bogføring, budgetlægning, planlægning, regnskabsudarbejde, revision, rådgivning, møder mv.

- Typer af kunder i min dagligdag > Handværkervirksomheder (Både store og små), Frisørforettninger, Slagterforretninger, Tøjforretninger, Forlag, Konsulentvirksomheder (IT/Rådgivning/Coaching)

-Læser HD. på Handelshøjskolen i København. 4 årig diplomuddannelse i Business administration. På nuværende tidspunkt er jeg igang med HD. 2 del (1 + ½ år tilbage)

- Har fuldført FSR's grunduddannelse ( Foreningen for Statsaut. Revisorer ) med gode karakterer

Dertil er jeg superbruger i Excel, mht. opbyggelse af regnskabsmodeller, design af formularer mv.

Jeg er fuld fortrolig med regnskabssystemer som Microsoft C4 & C5, samt E-conomic, SummaSum., E-moms mv.

Arbejdet vil lægge uden for den normale arbejdstid, hvorfor det ville være mest fordelagtigt at arbejdet blev udført på mit private kontor. (fremsendelse af bilag/materiale, eller afhentning af undertegnet mv.) Prisen for arbejdet aftales individuelt, enten i form af fast pris eller timepris ( 195 kr. / time)

Udfører alle typer for bogføringsopgaver!

Skulle du være interesseret kan du altid give mig et kald på 23 42 20 43, eller skrive en mail til, derdaniel_dk@hotmail.com

Min hjemmeside og firma-email er desværre ikke opsat endnu.

De venligste hilsner

Daniel > NemBogfoering.dk / NemBogføring.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)