Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide / Navn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg er igang med at lave en webshop "Som så mange andre :-)", min ide webshoppen er at lave samarbejdsaftaler med små special forretninger i københavn.

Jeg tilbyder dem at de kan få alle deres vare gratis ind i min shop imod at jeg for et % del af den omsætning som generes, jeg har allerede lavet aftale med 2 forretninger, en som sælger total fede læder tasker og en som importere alle mulige vare.
Det er jo en win win situation, da jeg slipper for at indkøbe stort varelager, og de slipper for at skulle udvikle og markedsføre deres shop..

Mit spørgsmål er,, hvad syntes i om ideen ?

Har i nogle gode ideer til et navn på shoppen ?

Mvh.

Thor

 

 

 

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart er der jo ikke den store risiko, ved dit koncept. Men hvis du skal tjene PENGE på det, så skal der en del online markedsføring til! Jeg kender en dygtig ad words mand, der arbejder på timepris - så han kan hjælpe dig billigt på vej......

Hvis du vil sættes i forbindelse med ham eller hvis du har spørgsmål vedr. salg og markedsføring for unge virksomheder, så er du velkommen til at kontakte mig.

dbh

Jesper

 

Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Tak for tilbudet, men er dækket ind på det område :-)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thor

Jeg har selv gået med en lignende ide, der går på at man tilbyder specialbutikker at oprette produkter på en e-handelportal, men hvor hver butik har deres egen underside på portalen (tænk et online storcenter for mindre specialbutikker). Det lyder til at du er gået det lille skridt længere og rent faktisk indgået aftaler...

Hvorfor ikke tænke det lidt større end at lokationsbegrænse dig til københavn (selvom det selvfølgelig er smart at starte hvor du selv hører til)

Jeg havde egentligt selv tænkt på at gemme lidt på navnet til senere brug, men hva' faen... hvis du kan bruge det så kunne det jo være at jeg kunne bruge din hjælp en anden gang :-)

www.danskespecialbutikker.dk er ledig

 

Mvh

Allan

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan

Har helt sikkert også tænkt mig at shoppen skulle dække andre byer, men vi starter i KBH.

Tak for tilbuddet om domænet,, men ikke lige det navn som jeg har i tankerne.

Skal være kortere, og udsende et signal om kvalitets vare

Mvh.

Thor

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)