Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skriver dit websites indhold!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Har brug for noget tekst meget hurtigt til en hjemmeside.

Hvis du sender en mail til yusuf@erdogmus.dk kan vi finde ud af noget.

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tak for besvarelserne, de er til stor hjælp!

Ghostwriter er muligvis den rette betegnelse, selvom den ikke lyder videre flatterende Smile

Jeg ville være glad, hvis I ville poste nogle konkrete prisforslag. Jeg har ikke den store erfaring endnu, kun skrivetalentet og gåpåmodet Smile

Det er jo Jer, der er de potentielle kunder, og dermed i sidste ende Jer, der bestemmer prisen.

De bedste hilsner

Jakob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

De normale priser på  nettet er fra 5-10$ pr. artikel. Er det mere highend kan det godt ryge op på 50-100$ pr artikel.

Jeg tror ikke at 50-100 kr. pr. artikel vil være urealistisk. Men se igen på hvor lang tid det vil tage dig at skrive 1 artikel. Hvis det tager dig 2 timer, så er det ikke holdbart for dig.

Hvor lang tid ville det tage dig at skrive en ebook på 60-80 sider om f.eks emnet "mere i personlig indkomst?" altså hvordan man som almindelig person, tjener flere penge. I så fald kan vi snakke lidt sammen :)

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil ikke skrive en artikel for 5 - 10 $ da jeg lægger et stort arbejde i alt hvad jeg laver, med hvert sit individuelle præg og gennemtænkte formuleringer. Jeg forestiller mig, at jeg holder mig til de faktaprægede emner. Jeg holder mig til det objektive, og derfor vil jeg være velegnet at benytte til websitetekst, der helt konkret forholder sig til et bevidst emne. Hvis vi nu snakker i A4 sider, kunne et gæt lyde på + 100 kroner pr. side. Er dette realistisk? Med venlig hilsen Jakob
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Torrild:
Jeg vil ikke skrive en artikel for 5 - 10 $ da jeg lægger et stort arbejde i alt hvad jeg laver, med hvert sit individuelle præg og gennemtænkte formuleringer. Jeg forestiller mig, at jeg holder mig til de faktaprægede emner. Jeg holder mig til det objektive, og derfor vil jeg være velegnet at benytte til websitetekst, der helt konkret forholder sig til et bevidst emne. Hvis vi nu snakker i A4 sider, kunne et gæt lyde på + 100 kroner pr. side. Er dette realistisk? Med venlig hilsen Jakob

Jeg synes heller ikke at du skal skrive artikler for 5-10$. det er småpenge. Det er bare hvad andre gør det for på engelsk.

Jeg tror da sagtens at jeg kunne finde på at få artikler skrevet for de penge. Så fremt at de er af kvalitet og unikke. Og selvfølgelig efter nogle retningslinier som jeg giver.
Om jeg så ville give 8000 kr. for en 80 siders ebook, ved jeg ikke... 

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner også med, at prisen skal være fleksibel i forhold til mængden af indhold.

8000 kr. for en 80 siders e-book, der fortæller hvordan man bliver rig, er da ikke galt Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Torrild:
Jeg ville være glad, hvis I ville poste nogle konkrete prisforslag. Jeg har ikke den store erfaring endnu, kun skrivetalentet og gåpåmodet Smile

 

Hej Torrild

På journalistforbundets hjemmeside kan du finde deres freelancepjece: http://www.journalistforbundet.dk/sw1888.asp.
Her kan du læse om de betingelser, journalistforbundet foreslår uddannede journalister at stille, når de skal lave den slags arbejde.
Priserne ligger noget over det , der har været nævnt i denne tråd, så jeg synes, du skal overveje, om du tjener nok på alt for lave priser.
Prøv at omregne til en uge- eller månedsløn, før du kaster dig ud i et større projekt. Husk, at du også skal bruge tid på administration og markedsføring.

God vind - og velkommen i branchen.

mvh Hans

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg fik en idé.. Hvad med at jeg skrev nogle bestemte artikler (lad os tage emnet cykling)

Her skriver jeg måske 15 sider med alt om cykling, cykelkøb, reparation, træning - kort sagt stof nok til at lave et helt website.

Derefter sætter jeg dette til salg - her på Amino eller andre steder - og sælger så stoffet for måske 3000-5000 kr.

Dermed sælger jeg et helt websites indhold til en person, der derefter kan nøjes med bare at sætte websitet op.

Er dette attraktivt?

Jeg skal have fundet min niche - derfor alle de åndssvage indlæg Smile

Sideløbende kan jeg så have andre bestillingsopgaver kørende - det ene udelukker jo ikke det andet.  

Med venlig hilsen

Jakob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er priserne for lave, men så misser han meget af det marked som der nævnes i denne tråd.
Hvis man skal til at give 300-400 i timen, og en artikel tage en time at skrive, går hans kunder pludseligt fra at være iværksættere til etablerede firmaer.
Der er sikkert et marked for det hos dem. Men når man får 5000 kroner kan få skrevet en dansk ebook. (engelsk content skriveri, dansk oversættelse), så er konkurrencen stor.

Men igen. Held og lykke med det. Skriv gerne hvad du finder ud af.
Det med et helt sites content er en meget god ide. Så længe du også får styr på hvad som folk efterspørger. 

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg laver lige en update.

Ligenu hælder jeg mest til, at jeg skriver et helt websites indhold, og derefter sælger det. Fordelene ved dette arrangement er, at jeg kan skrive om emner der interesserer mig i forvejen (forudsat at der er et marked for det), og derfor ikke behøver bruge den samme tid på research. Desuden er det også sjovere at skrive om emner der interesserer én Smile

En løsning vil derfor være, at jeg skriver måske 15 siders indhold til en hjemmeside, således at et givet emne er komplet dækket. Derefter vil det eneste køberen skal gøre være, at han/hun skal sørge for hjemmesiden.

Eventuelt kunne jeg indgå et samarbejde med en person, der er i stand til at lave et website til. Derfor køber man et helt færdigt website. Det eneste køberen skal gøre, er at lægge reklamer på.

Lad mig høre jeres respons...

Mvh

Jakob Torrild Hansen

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)